Life is Strange - Ohlookanothergamer

• Global Moderator

community_image_1422645871.jpg

Ja ik zet mijn eigen naam volledig in de titel, maar dat maakt niet uit! Life is Strange is een soort telltale game, waar je in het leven kruipt van Max, die ineens kan tijdreizen. Niet heel ver, mind you, maar net genoeg dat je er een spannend spel mee kunt maken. Ook is ze lekker ongemakkelijk als persoon, dus heb je een excuus voor alle rare opties die je kiest. Veel dingen hebben een groot invloed op het verhaal en het einde, net zoals in het echte leven zou je zeggen. Dus weeg goed je keuzes af, en je maakt toch ongetwijfeld een hele hoop mensen boos. Maar hey, zo gaat dat nou eenmaal!

Erg leuk om te spelen, ben nog niet klaar maar heb al 6 video’s hiervan online staan, dus kun je even binge watchen als je daar zin in hebt :)

• Global Moderator

Ik ga hem straks even bekijken. Zit Emma in het spel of zit ze bij jou in de studio?

• Global Moderator

@Vink zegt in Life is Strange - Ohlookanothergamer:

Ik ga hem straks even bekijken. Zit Emma in het spel of zit ze bij jou in de studio?

Hahahaha helaas niet. Er zit iemand in die er heel erg op lijkt in het spel ;)

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.