Reactie aanpassen

• Global Moderator

Kan het niet zo gefixt worden dat je gewoon in elke categorie je reactie kunt aanpassen.

Ik vind het namelijk heel hinderlijk dat als ik een typo heb gemaakt ik het niet meer kan aanpassen.

• Admin

Je kunt je reactie 600 seconden (10 minuten) nadat je hem hebt geplaatst aanpassen. dit is helaas het maximaal aantal seconde wat ik kan instellen.

Het beste is om een topic of reactie goed na te lezen en hem binnen 10 minuten aan te passen.

Edit: Ik heb net even alle categorieën nagelopen en zag dat het bij een paar categorieën niet mogelijk was. Als het goed is is het nu in elke categorie mogelijk. Mocht het zo zijn dat het ergens nog niet mogelijk is graag even doorgeven.

• Global Moderator

@KEEN bedankt voor het aanpassen.

• Global Moderator

@KEEN zegt in Reactie aanpassen:

Je kunt je reactie 600 seconden (10 minuten) nadat je hem hebt geplaatst aanpassen. dit is helaas het maximaal aantal seconde wat ik kan instellen.

Het beste is om een topic of reactie goed na te lezen en hem binnen 10 minuten aan te passen.

Edit: Ik heb net even alle categorieën nagelopen en zag dat het bij een paar categorieën niet mogelijk was. Als het goed is is het nu in elke categorie mogelijk. Mocht het zo zijn dat het ergens nog niet mogelijk is graag even doorgeven.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.