Ik ben geen tiener meer :(

• Global Moderator

Nu ik 21 ben val ik niet meer onder tiener, maar voel ik me eigenlijk niet volwassener. Hoe oud zijn jullie en wat vind je van jezelf?

Ben je volwassen of moet je nog een aantal jaartjes? Wordt je het ooit?

Ik dacht altijd dat je volwassen zou zijn wanneer je 18 bent, (ben je officieel ook,) maar meer in de zin dat je klaar bent om kinderen te krijgen, je leven voor elkaar had etc.

hahahhahahaha

• Global Moderator

Mijn leeftijd weet je al, maar ik heb dus precies hetzelfde. Je bent niet opeens almachtig als je 18 bent. Je leven gaat gewoon door.

Wilde vroeger ook al op mn 18e kinderen hebben, want zo hoorde dat. En ik wilde toen ook al werken. En een eigen huis. En getrouwd zijn en dat soort shit. Echt supernaief, besef ik me nu. Nu maak ik er gewoon het beste van en zorg ik vooral voor mezelf, in plaats van voor mijn vriend/man, die ik dan zou hebben en onze 35089409 kinderen.

• Global Moderator

Ik ben 27 maar of ik me ook echt 27 voel. Geen idee joh. Naar mijn idee blijven mannen altijd pubers.

Toen ik 18 was woonde ik nog thuis en voelde ik me zeker nog niet volwassen.

Ondertussen heb ik al 6 jaar een relatie, een aardig huisje en een hond. Maar verder ben ik persoonlijk niet heel anders.

• Global Moderator

Ja het is ook wel weer zo, dat als je nadenkt over wat je allemaal al hebt nu, je je wel weer een stuk volwassener voelt vergeleken met toen ik nog bij mijn ouders woonde. Ik heb nu een huis, hond, woon samen met mijn vriend.

• Ja deze leeftijd is toch wel volwassen

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.