13 Reasons Why (serie 2017 -)

• Global Moderator

0_1495196769773_download.jpg

In deze serie volg je Clay Jensen, in zijn zoektocht naar antwoorden. Antwoorden over de beslissing van Hannah om haar leven te beëindigen.

0_1495196775068_hxiXM9U.png
    IMDb

Trailer

Mijn mening
    "Hey, it’s Hannah, Hannah Baker."
    Die zin alleen al brengt me helemaal terug in het verhaal. Het is in mijn ogen een hele sterke serie, zeker niet te dramatisch. Hopelijk maakt deze serie voor heel veel mensen een onbespreekbaar onderwerp toch bespreekbaar.
    Ik ben ook iemand verloren door zelfmoord, en de vragen waarmee je achterblijft blijven zich maar opstapelen.
    Dat vind ik erg goed overgebracht in dit verhaal. Zelf kan ik niet wachten op seizoen 2. Als jij niet bang bent voor wat “realiteit” en gevoelens, en je houdt wel van een mindblowing serie die nogal wat twists heeft dan zou ik zeggen geef deze serie een kans!

• Global Moderator

Heb 7 afleveringen gekeken tot ik bij mezelf dacht dat ik het eigenlijk best saai vond. Wel goed dat het onder de aandacht word gebracht en bespreekbaar maakt, maar denk als iemand zelfmoord pleegt hij/zij nooit zo duidelijk achterlaat waarom. Dadelijk krijg je van die mafkezen die zelfmoord plegen door deze serie omdat het ‘‘cool’’ gemaakt word.

Dacht wel steeds dat als je haar al een keer geen potlood geleend had je al op de lijst staat :P

• Global Moderator

Jammer dat je afgehaakt bent, de afleveringen rond “jessica’s party” (9-10-11) zijn alles behalve saai :)

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.