Vrije tijd, wat doe jij ermee?

• Global Moderator

Vrije tijd is de tijd die men niet hoeft te besteden aan verplichte of noodzakelijke activiteiten zoals (huishoudelijk) werk, zorg en studie.

0_1495196387973_hat-and-flip-flops-on-the-beach.jpg

Iedereen heeft het hier en daar wel, vrije tijd. Wat ik me nou afvroeg is, wat doen jullie in je vrije tijd?

Neem je het ervan en doe je eindelijk eventjes gewoon helemaal niks?
    Of ga je iets doen wat je leuk vind, wat je ontspanning brengt?

Zelf vind ik het leuk om wat te knutselen en frutselen in mijn vrije tijd. Ik vind het ook heerlijk om een kleurboek voor volwassenen te pakken en even een paar uur helemaal van de wereld te verdwijnen in een kleurplaat.
    En als het weer mooi is vind ik het erg chill om een lekker stuk met de hond te gaan wandelen :) Als het regent is het natuurlijk ideaal weer voor een kopje thee en een goed boek.

Dus, wat doe jij in je vrije tijd en/of ter ontspanning?

• Global Moderator

Bijna iedereen weet dat ik geobsedeerd ben door graffiti. Ik spot graffiti op treinen, hier gaat mijn meeste vrije tijd aan op. Elke dag na werk ga ik wel op pad om te spotten. Gelukkig wordt het steeds makkelijker voor mij, omdat ik steeds meer contacten in dat wereldje heb, die mij nummers en trajecten geven. Zo kan ik geplander werken en ben ik minder tijd kwijt. Alhoewel, soms ben ik nog steeds van 5 tot 12 weg omdat ik zoveel nummers heb om te spotten.

Daarnaast vind ik graffiti spuiten ook steeds leuker. Ik ga misschien zondag lekker spauten, en op Hemelvaartsdag. Hopelijk word ik beter en ga ik treinen verven :p
    Wat hiermee hand in hand gaat is het bezoeken van verlaten gebouwen. De sfeer, de spanning, ik vind dat heerlijk. Al ben ik inmiddels wel van die spanning af. Dus ga ik op zoek naar een nieuwe kick.

En reizen. Nu ik meer geld te besteden heb kan ik verder weg reizen. Blijf nu nog in Europa, maar ben dit jaar al 2 keer naar België gegaan en 3 keer naar Duitsland. Hopelijk kan ik dit in de toekomst uitbreiden.

• Global Moderator

Ik zwem veel en zit veel achter de computer. Als mijn vader thuis is kijken we film of gaan we spellen op de Wii of Switch.

• Global Moderator

Game, netflix, deed veel tekenen etc, maar omdat ik dit nu ook doe op mijn dagbesteding niet echt meer thuis. Ook ga ik wel wandelen met de hond, doe ik aan Dungeon and Dragons, lees ik veel en hou ik van lekker eten koken. (en eten!)

• Ik ga met mijn vrienden uit, feestje hier en daar bezoeken en ik ga in de weekenden mountainbiken en daarnaast doe ik al 2 jaar aan klimsport.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.