Teleurgesteld in Czech Casting

• Na een dag hard werken (studeren) oftewel nietsdoen een beetje stoom afblazen achter de pc. Hoe ik dat doe, hoor ik jullie al vragen? Simpel, ik pak mijn favo torrentsite en kijk of er nog videos van mijn vrienden van CzechCasting opstaan waarin leuke oostblokkers gecast worden voor wat ‘modellenwerk’. Voor de vrouwen ter leer, voor de heren (waaronder ik dus) ter genot, En het meisje in kwestie krijgt er geld voor. Hoeveel weet ik niet precies, maar ze zal het waarschijnlijk niet gratis doen, tenzij ze een echte slet is maar echte sletten bestaan niet toch?. Hoe dan ook, dat cirkeltje is ook weer rond.

In ieder geval, ik zat dus zo te kijken en te loeren naar de screenshots van de Tsjechische godinnen in kwestie, kijken of er nog wat leuks tussenzit. En het resultaat van de oogst beviel mij uitstekend, vijf videos de afgelopen week gedownload ( en alle vijf zagen er goed uit. Terzijde, het is wel eens anders geweest, ze hadden ook een paar keer van die ‘milfs’ van in de 40… Ik bedoel, ik ga toch niet beren op een vrouw die net zo goed mijn moeder had kunnen zijn? Nee, ik wil een jong exotisch exemplaar.

Desalniettemin waren de torrents gauw gekuikt, met dank aan mijn ultrasnelle glasvezel verbinding en natuurlijk die lieve seeders (seed je torrents, mensen! Je wilt ook dat anderen het bij jou doen). Onder de geneugten van een goede kop witte thee (vol anti-oxidanten echte keeners weten dat.) ging ik er eens goed voor zitten. Eén van de dames die ik bij de preview-screenshots heb mogen aanschouwen leek mij wel wat, dus ik zette die aan.

Ter illustratie: mooie bruine ogen, donkere haren, en kokosnoten waar je U tegen zegt. Dus zo heel vreemd is het niet dat ik die als eerste aanzette, ook al is er niets mis met kleine borsten. Een glimlach kwam op mijn gezicht toen ze plaatsnam op de bank (in het filmpje dan, ik zou willen dat ze bij mij op de bank kwam . Vervolgens begon het interview, wie ze is, wat ze doet etc. Maar, wat ik daar hoorde, deed mij het filmpje sluiten van teleurstelling

Haar borsten waren nep! Siliconen. Patricia Paay-spul. Ze had vroeger hele kleine borsten, dus ze gaf zichzelf voor haar 18e verjaardag een borstvergroting, zodat ze meer zelfvertrouwen kreeg, aldus haar woorden… maak dat de cat wise

gatverdamme! Sinds wanneer is er iets mis met kleine borsten? Kan juist hartstikke leuk staan. En als je dan overgaat tot borstvergroting, doe het dan goed, niet zoals deze, waarin ze nog wat hingen en de tepels niet helemaal perfect waren. Want dat doet me gewoon pijn … Eerst denken dat ze dus wel puur natuur waren… Zucht, zeg dan niet dat ze nep zijn, lieg er dan gewoon over, want wat niet weet wat niet deert toch?

Gelukkig waren de meisjes in de andere videos wél leuk, dus al met al heb ik me toch nog prima vermaakt zo op de woensdagavond.

• Global Moderator

Sportieve avondactiviteiten voor een woensdag

• Czech :’)

• Global Moderator

Mooi verhaal. Lekker kort ook

• Global Moderator

tl;dr

• Global Moderator

• Welkom op KEEN

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.