Laatste bus gemist

• Global Moderator

@heey321 zegt in Laatste bus gemist:

@bloemie Zou nog eff mailtje sturen met de herinnering dat je wacht

goeie (y)

• Global Moderator

@bloemie Zou nog eff mailtje sturen met de herinnering dat je wacht

nou gedaan en daarnet kreeg ik een bericht terug

dat ze dat dus niet doen

zucht

kut ret

• Global Moderator

@bloemie Matige shit. Eff naar kassa haha

• Global Moderator

@bloemie Matige shit. Eff naar kassa haha

Haha koude douche, ditdat.

• Rijbewijs halen

• Toen ik de titel van het topic zag dacht ik dat het dit filmpje zou zijn:

Doorgesnoven gekkie uit Schijndel
    1 mei 2017 12:05

Heeft de bus gemist

• Global Moderator

@Just zegt in Laatste bus gemist:

Rijbewijs halen

mij achter het stuur zetten is niet verstandig…

• Global Moderator

Nou. Ik heb het verhaal dus voorgelegd bij m’n broer en hij zei dat het een bekend probleem is dat de RET zo omgaat met hun klachten. Het bleek dus ook dat de bus die voor kwam rijden de laatste bus was. Extra leuk dus dat ik werd genegeerd.

Er is ook een overkoepelend orgaan waar je klachten kwijt kunt over vervoersmaatschappijen in onze regio. De vervoersmaatschappij kan dan een boete van 30.000 (als ik het goed heb dan) euro krijgen als mijn klacht terecht is bevonden. Of dit nu waar is of niet, ik laat het er niet bij zitten nu ik deze info heb.

• Global Moderator

@bloemie 30.000 is dan ook wel weer heftig, maar laat ze maar eff schikken. Blij dat er zoiets is

• @bloemie zegt in Laatste bus gemist:

Nou. Ik heb het verhaal dus voorgelegd bij m’n broer en hij zei dat het een bekend probleem is dat de RET zo omgaat met hun klachten. Het bleek dus ook dat de bus die voor kwam rijden de laatste bus was. Extra leuk dus dat ik werd genegeerd.

Er is ook een overkoepelend orgaan waar je klachten kwijt kunt over vervoersmaatschappijen in onze regio. De vervoersmaatschappij kan dan een boete van 30.000 (als ik het goed heb dan) euro krijgen als mijn klacht terecht is bevonden. Of dit nu waar is of niet, ik laat het er niet bij zitten nu ik deze info heb.

Verspil je tijd en moeite hier niet aan. In Amerika zou het anders zijn maar hier in Nederland zijn er regels op de regels op de regels en voor elke situatie kan een busmaatschappij zich indekken. Ook bij het niet correct afhandelen van een klacht zijn er procedures die ingezet worden zodat een busmaatschappij zijn gang kan gaan.

Het symbolische bedrag van 30.000 euro is er alleen maar om gedupeerde gerust te stellen dat er nog iets gedaan kan worden. Echter merk jij hier niks van, de busmaatschappij ook niet en uiteindelijk blijkt het verspilde tijd en moeite te zijn en kost het jou geld.

• Global Moderator

@Boca-Grande zegt in Laatste bus gemist:

@bloemie zegt in Laatste bus gemist:

Verspil je tijd en moeite hier niet aan. In Amerika zou het anders zijn maar hier in Nederland zijn er regels op de regels op de regels en voor elke situatie kan een busmaatschappij zich indekken. Ook bij het niet correct afhandelen van een klacht zijn er procedures die ingezet worden zodat een busmaatschappij zijn gang kan gaan.

Het symbolische bedrag van 30.000 euro is er alleen maar om gedupeerde gerust te stellen dat er nog iets gedaan kan worden. Echter merk jij hier niks van, de busmaatschappij ook niet en uiteindelijk blijkt het verspilde tijd en moeite te zijn en kost het jou geld.

Het kost mij geen geld om een mailtje te sturen hoor. Wie niet waagt wie niet wint, ik hoop er op zn minst nog een buskaartje voor terug te krijgen. Want stel dat ik niet terug kon naar mn ouders had ik de hele nacht op het station moeten blijven staan omdat die oetlul mij zo nodig moest negeren.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.