Platypus (Dark dubstep)

• Blogger

Een collega van mij maakt electronische muziek en daar wilde ik reclame voor maken.

Platypus maakt duistere, meeslepende muziek waarvan je echt het idee hebt dat je het af moet luisteren. Ik vind het zelf heel sfeervol en ondanks dat het rustig is, toch precies mijn smaak. Eigenlijk moet je het gewoon eens luisteren.

Facebook - Soundcloud

Oja en er komt ook een clip aan! Wanneer weet ik niet precies maar hij komt gauw.

• Admin

Bloemie gebruikt Soundcloud perongeluk jeeej :D

Tracks zitten goed in elkaar. Ik mis alleen vaak de variatie in de wat langzamere muziek. Hierdoor krijg ik eerder de neiging om ze te skippen. Heb de eerste helemaal geluisterd en de andere 2 ff doorheen gescrollt. Ik ben totaal geen fan van deze stijlen. Het maakt me eerder somber en sloom dan een gewenst iets wat ik van muziek wil krijgen.

• Blogger

@KEEN zegt in Platypus (Dark dubstep):

Bloemie gebruikt Soundcloud perongeluk jeeej :D

Tracks zitten goed in elkaar. Ik mis alleen vaak de variatie in de wat langzamere muziek. Hierdoor krijg ik eerder de neiging om ze te skippen. Heb de eerste helemaal geluisterd en de andere 2 ff doorheen gescrollt. Ik ben totaal geen fan van deze stijlen. Het maakt me eerder somber en sloom dan een gewenst iets wat ik van muziek wil krijgen.

Ik wist dat je hierop ging reageren!

Ik vind dat juist wel lekker, dat eentonige, dat je geen duidelijke overgangen ziet. Zie het een beetje als hele dichte mist.

• Admin

@bloemie zegt in Platypus (Dark dubstep):

dat eentonige, dat je geen duidelijke overgangen ziet.

Dan zul je sommige tracks van Klippa ook wel lekker vinden.

• @bloemie zegt in Platypus (Dark dubstep):

eentonig

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.