Right in the feels

• Global Moderator

Deel hier muziek die jou echt diep in je hartje raakt. Het maakt niet uit welk genre het is, of er een verhaal achter zit. Als het voor jou maar een nummer is dat iets losmaakt in je. Als je wilt mag je er een stukje over vertellen, maar alleen een youtube/soundcloud link posten is ook voldoende!

TS begint:

• Global Moderator

Dit nummer raakte me op de een of andere manier toen ik in een zwart gat zat waar ik niet meer uit leek te komen. Elke keer als ik dit nummer luister denk ik daaraan terug en voel ik me gelijk weer kut, maar ook tevreden, omdat ik hier nog steeds zit :)

• Global Moderator

Werd gedraaid op de begrafenis van m’n oom, maakt toen erg veel indruk.

• Global Moderator

Dit nummer. Raakte me gelijk. Kwam later erachter dat dit ook bekend staat als het Zelfmoord nummer. Leuk!

• Dit nummer is speciaal voor mij omdat het het lievelingsliedje was van een vriendin van mij die 2 jaar geleden uit het leven is gestapt. De tekst deed haar heel erg aan haar nicht denken die ook te vroeg is heengegaan. De tekst doet mij nu hetzelfde denken over haar.

You don’t have to be alone wen I leave
    I’ll be watching you like angels do
    I’ll see you again some day my friend

And the day will come when you rise above
    I’ll be right there waiting for you
    Together again like we used to

0_1495533902100_10954327_1578233149129853_65727096669998762_n.jpg

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.