Ik word achtervolgt...

• De laatste tijd zijn er veel rare dingen gebeurt in mijn leven, ik ben sceptisch over paranormale verschijnselen en geesten, Ik heb nooit eigenlijk zoiets meegemaakt, ik bedoel, er zijn dingen gebeurt die de schuld van een geest zouden kunnen zijn, maar uiteindelijk zou het verklaart kunnen worden als iets simpels als de wind die te hard waait of een gebrek aan voldoende slaap en dat ge gwn dingen ziet die er niet zijn, maar dat is niet het geval voor wat er gebeurt is de afgelopen weken.

Ik ben 18 en woon bij mijn vader, op deze leeftijd weet mijn vader dat ik best voor mezelf kan zorgen, dus de meeste nachten gaat hij uit, sommige nachten blijft hij zelfs weg tot de volgende dag.Daarom ben ik meestal alleen thuis. Ik ben snel erg eenzaam, en ga ook meestal uit, al is het maar alleen. Vorige week liep ik naar het park rond 6 of 7 uur s’avonds, onderweg, bleef ik elke keer 1 schoen zien langs de weg. Het was vreemd, Ik heb wel 3 of 4 verschillende schoenen gezien van verschillende maten en van elk lag er altijd maar één aan de zijkant van de weg. Ik zette het van me af tot ik de volgende dagen merkte dat het vaker gebeurde. Ik heb op te zoeken en het aan mensen te vertellen maar iedereen waar ik het aan vertelde zeiden dat het waarachijnlijk toeval was. Wel veel “toevallen” begonnen te gebeuren, maar niet alleen dit met de schoenen.

Een paar dagen geleden ging ik rond 11 uur s’avonds een stukje fietsen. Ik vind het fijn zo laat s’avonds te gaan fietsen omdat de straten dan meestal leeg zijn. Toen ik op het einde van de Dassenstraat was, hoorde ik iets dat klonk als een kat die hard miauwde. Het was heel hard en het klonk alsof hij pijn had. Het was pas toen ik vlakbij het geluid was dat ik merkte dat het een kind was. Een klein meisje dat herhaaldelijk “hallo!” zei vanuit een zijsteegje. Ik zei hallo om vriendelijk over te komen, maar ze bleef gwn hallo zeggen en voor zich uit staren. Ik probeerde haar gezicht te zien maar het was donker en ik kon haar gezicht niet goed zien, Ik zag alleen iets wat leek op een schaduw. Ik ben weer op mijn fiets gestapt en heb mijn rondje afgemaakt. Ik dacht er niet te veel over na tot 2 dagen geleden.

Mijn vader ging uit zoals gewoonlijk, dus ging ik naar een feestje met een paar vriendinnen zodat ik niet de hele nacht alleen thuis zou zitten. Ik was nogal dronken dus de ouders van een van mijn vriendeinnen hadden mij thuis afgezet toen het feestje voorbij was. Toen ik binnen was belde een vriendin mij meteen op, ik nam op en ze vertelde me dat haar ouders vragen aan het stellen waren over een meisje dat naast me zat in de auto. Ze zei tegen haar ouders dat ik alleen in de auto zat en dat er niemand bij mij was, maar haar ouders waren er zeker van dat er een meisje naast me zat. Een meisje dat ze niet konden zien omdat haar gezicht niet belicht was. Het leek alsof er een schaduw naast me zat in de auto en me naar huis volgde. Ook zeiden haar ouders dat het meisje met mij mee naar binnen ging. Op dit moment werd ik bang en raakte ik in paniek. Want ik was alleen thuis om 3 uur s’nachts en het was fucking donker buiten. Ik was zo bang dat ik niet slapen, dus ik deed alle lichten aan, ging op de bank liggen en keek tv tot ik mijn ogen niet meer open kon houden.

De volgende nacht werd het pas echt freaky. Het was rond 1 uur in de nacht en ik maakte me klaar om naar bed te gaan. Ik weet dat dit raar klinkt, maar als mijnn vader er niet is zet ik normaal gesproken de tv aan om het gevoel te hebben dat hij er toch is. Het maakt mij minder bang als ik het gevoel heb dat mijn vader thuis is. Ik ging op bed liggen en was bijna in slaap gevallen toen ik plotseling de tv in de huiskamer hoorde. Het geluid werd steeds harder en harder gezet. Ik raapte mijn moed bij elkaar en ging naar beneden om de TV uit te zetten. Toen ik in de huiskamer stond was er niemand te bekennen. De TV stond op een ander kanaal als waar ik hem op had gezet vlak voordat ik naar boven was gelopen. Op de TV was een raar beeld te zien van een man die voor zich uit aan het staren was in een zwart pak. De woorden DOOD en HELL flitsten een paar keer voorbij. Ik zag de afstandsbediening op de grond liggen en wilde hem oprapen om te kijken welk kanaal het was. De TV sprong daarna op een zwart scherm maar bleef wel aanstaan. Ik heb de stekker uit de TV getrokken en heb mijn vader gebeld dat hij nu meteen naar huis moet komen.

Toen hij thuis kwam vertelde ik hem alles. Hij vond het een raar verhaal en dacht dat ik gek geworden was. Als iemand weet wat er gebeurde of als die hetzelfde heeft meegemaakt laat het mij alsjeblieft weten. Ik vrees op dit moment voor mijn veiligheid en ik vraag me af of ik ooit nog een nacht goed zal slapen.

• Fuck dat ik was echt niet naar beneden gegaan :p

• Global Moderator

ghostbusters.jpg

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.