10 dingen die mensen tegen mij hebben gezegd sinds ik uit de kast ben

• Global Moderator

Sinds ik weet dat ik voornamelijk op vrouwen val*, ben ik daar ook eerlijk in. Dan zeg ik tegen mensen gewoon dat ik liever een vrouw dan een man ‘ heb’ . Maar vaak krijg ik ook vreemde dingen te horen, voornamelijk van mannen. En dan heb ik zoiets van… wát? Hier een compilatie van de 10 vreemdste uitspraken die ik te horen heb gekregen sinds ik uit de kast ben.

zqpDtbb.jpg

1. “Kun je écht niet hetero worden?”
      Ehm, why?

2. “Dan zul je je eigen lichaam vast ook wel geil vinden.”
      Natuurlijk vind ik die geil, ik ben toch een vrouw! * sarcasme*

3. “Kun je me alsjeblieft al je seksavonturen met een vrouw beschrijven?”
      En dan eist men dat ik dat tot in het kleinste detail uit ga leggen hoe ik met een vrouw naar bed ben geweest. Daar draait het toch niet om?

4. “Liefde met vrouwen is heel anders dan met mannen!”
      Ergens is dit wel waar, maar niet op de manier waarop zij het bedoelen. De mensen die zit zeggen denken dat (les)bi(sche) vrouwen aliens zijn en heel anders denken en heel anders in het leven staan.

5. “Maar je ziet er niet uit als een lesbo!”
      Nee, ik wacht op het moment tot ik automatisch transformeer tot een pot in een tuinbroek. Nou goed?

6. “Hoe ben je bi geworden?”
      Bi geworden? Ik was het al. Ik weet het nu alleen.

7. “Haha ja ik begrijp je heel goed vrouwen zijn gewoon lekkerder dan mannen!”
      -Aldus een heteroman. Zucht.

8. “Kun je geen vriendin voor me regelen? Jij hebt vast wel contacten met meisjes!”
      Nee, die heb ik niet. Daarom ben ik vrijgezel.

9. “Kun je geen trio voor me regelen?”

10. “Ja ik had altijd al zo’ n vermoeden…”
      He, wat? Van waaruit leid je dat af? Hoe kun je zoiets in godsnaam zien? “Nou gewoon.” luidt dan het antwoord. Heb je ook veel aan.

*Ik ben er nog niet helemaal uit of ik lesbisch of bi ben. Ik kan amper met vrouwen opschieten, maar de lichamelijke klik is er wel. Ik zie mezelf eerder met een man samenwonen (omdat dat qua omgang beter gaat) dan met een vrouw. Er zullen vast wel meer dingen zijn die ik te horen heb gekregen, maar nu komt er niks meer in me op!

• Global Moderator

Woon je ver van Weert weg? :3

Ik zeg vaak dat ik alleen geïnteresseerd ben in vrouwen omdat ik geen geile mannetjes achter me aan wil hebben. Maar soms denk ik dat ik echt alleen maar op vrouwen val. Op IMVU heb ik me ook heel lang als jongen voorgedaan om zo meer in contact te komen met meisjes.

• Global Moderator

@Vink zegt in 10 dingen die mensen tegen mij hebben gezegd sinds ik uit de kast ben:

Woon je ver van Weert weg? :3

Ik zeg vaak dat ik alleen geïnteresseerd ben in vrouwen omdat ik geen geile mannetjes achter me aan wil hebben. Maar soms denk ik dat ik echt alleen maar op vrouwen val. Op IMVU heb ik me ook heel lang als jongen voorgedaan om zo meer in contact te komen met meisjes.

Ik woon bijna aan de kust! Maar ben niet vies van een stuk reizen :p

Wel een handige gedachte opzich, maar had jij dan geen last van mannetjes die gingen doorvragen om je seksuele escapades met hetzelfde geslacht? Of lieten ze je dan gewoon met rust?

Het enige wat me overeind houdt is het feit dat ik een keer verliefd ben geworden op een meisje en dat ik seks heb gehad met hetzelfde geslacht. Toen ik uit de kast kwam had ik zoiets van: is dit nou alles? Veel mensen ervoeren het als een obstakel, als een rugzak van 100 kilo die je elke dag mee moest nemen, maar mijn leven is niet veranderd. Vind mezelf een beetje raar dat ik twijfel :p

• Global Moderator

Die mannetjes had ik ook. Maar ik zorgde ervoor dat die vragen snel ophielden. Ik gaf vaak als antwoord dat ik bijvoorbeeld tijdens het pijpen wil ervaren hoe het is om een lul eraf te bijten en of dat hetzelfde is als wat je in snuff movies ziet. Als je zulke dingen zegt houden de vragen heel snel op. ;P

• Global Moderator

@Vink zegt in 10 dingen die mensen tegen mij hebben gezegd sinds ik uit de kast ben:

Die mannetjes had ik ook. Maar ik zorgde ervoor dat die vragen snel ophielden. Ik gaf vaak als antwoord dat ik bijvoorbeeld tijdens het pijpen wil ervaren hoe het is om een lul eraf te bijten en of dat hetzelfde is als wat je in snuff movies ziet. Als je zulke dingen zegt houden de vragen heel snel op. ;P

dat gaat mij weer heel ver

• Admin

Kun je van tevoren niet zien hoe zo iemand reageert ;9 Ik bedoel zulke gasten zullen het sociaal vermogen van een aardappel hebben lijkt me, of niet?

• Global Moderator

@KEEN Helaas kan ik ook zo’n lijstje maken over Veganisme hoor haha

Mensen zijn gewoon stom en denken dat ze origineel zijn. (ik betrap me er zelf ook wel op soms hoor)

• Een vriendin van mij is lesbi en ze beantwoord alle vragen met wedervragen waardoor de vragen zijn eigen antwoord geeft.

Zou je niet een keer seks willen hebben met een man?
    -Zou jij niet een keer seks willen hebben met een man?
    Nee, ik ben geen homo.
    -Ik ben geen hetero.

Zo zijn er nog meer voorbeelden hoe zij antwoorden geeft op vragen van vervelende mannetjes.

• Global Moderator

Waarom vinden mannen het raar als iemand lesbi is?

Ik heb deze week een paar jongens aangesproken en meteen dat ik lesbi ben. Soms vroegen ze dezelfde vragen als @bloemie heeft geschreven maar sommige gingen ook meteen weg of scholden mij uit :p

• Global Moderator

Waarom vinden mannen het raar als iemand lesbi is?

Ik heb deze week een paar jongens aangesproken en meteen dat ik lesbi ben. Soms vroegen ze dezelfde vragen als @bloemie heeft geschreven maar sommige gingen ook meteen weg of scholden mij uit :p

Omdat ze hun zak willen legen, meeste van die debielen spreken 39495 vrouwen aan in de hoop dat er 1 iemand is die met dr benen wijd willen. En ze vinden zichzelf zo geweldig dat ze verwachten dat iedere vrouw op hun staat te wachten. Of ze zijn zo onzeker en zielig dat ze hoopten dat jij het wel uit medelijden zou doen.

• Global Moderator

@bloemie Ja snap zelf ook nooit dat mensen zo erg reageren op homo’s

• Global Moderator

@bloemie goed beeld van mannen heb jij xD, neuken?

• Ja dat kan maar je moet op die achterlijke reacties niet reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.