Wat is je meest favoriete vakantie ooit geweest?

• Global Moderator

En waar zou je nog graag naartoe willen?

Mijn vetste vakantie was wel naar Griekenland, Kreta. Zat daar samen met mijn vriend, eerste keer ooit dat ik dronken was, cruisen op een quad (sinds dien wil ik er ook een >:( ) en lekker elke dag cheap uit eten. Wat een droom was dat. Ook lekker mijn rug verbrand haha.

Ben alleen bang dat ik niet zo snel meer terecht kan bij de gemiddelde restaurantjes vanwege mijn Vegan dieet, maar ook dat ik straks, indien ik ooit terug ga, verleid ga worden door de Calimaris. Nondeju, wat zijn die daar lekkkerrr.

Ook zijn we naar een reptielen opvang geweest, super vetjes en hele aardige mensen, waterpark en uiteraard het strand!

Graag wil ik nog een keer naar Japan, Frankrijk op een stuk waar ze geen Engels kunnen zodat ik wel Frans moet lullen, en gaan liften naar Duitsland ofzo :D

Jullie?

• Global Moderator

Ik heb nooit echt genoten van een vakantie omdat ik me daar altijd moest aanpassen aan de ander. Mijn favoriete vakantiebestemming is Noorwegen. Prachtig land, prachtige cultuur, prachtige mensen, eigenlijk alles vind ik er wel mooi aan. Helaas heb ik er dit jaar niet genoeg geld voor om dit land te bezoeken.

Ik wil nog heel Europa door, met de trein en dat gaat deze zomer gebeuren (: en volgende zomer de andere helft.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.