Verdachte van mishandeling homo's gaat aangifte doen

• Admin

Een van de jonge mannen die vastzit voor de ernstige mishandeling van twee homo’s in Arnhem, gaat aangifte doen tegen het stel. Dat heeft zijn advocaat Gerald Roethof vanavond bekendgemaakt bij de talkshow Pauw. Roethof vertelde dat zijn cliënt zich ook slachtoffer voelt in de zaak.

Volgens Roethof vertelde zijn cliënt hem dat hij werd aangevallen door het homostel. Hij heeft de politie om camerabeelden gevraagd. Of die er überhaupt zijn, is niet bekend. De verdachte ontkent ook het gebruik van een betonschaar bij de mishandeling. Hij zou alleen met zijn vuist hebben geslagen.

Dikke hand
    Roethof zegt dat zijn cliënt ‘heel erg open’ is geweest bij de politie. “Hij heeft zichzelf gemeld en heeft een bekentenis afgelegd”, aldus Roethof. “Hij heeft helaas veel te hard geslagen en heeft nog een dikke hand. De tandafdrukken staan er nog in.”

Voor de mishandeling zitten zes jongeren vast van 14 tot 20 jaar. De mishandeling leidde in het hele land tot een storm van verontwaardiging. Zaterdag is in Arnhem een demonstratie tegen geweld tegen homoseksuelen, waarbij de organisatie demonstranten oproept hand in hand te gaan staan uit solidariteit met de twee mishandelde mannen in Arnhem.

Bron

• Admin

Toen ik dit vanochtend las dacht ik echt “in welke wereld leef jij, in welke wereld is het ok om iemand helemaal de tering in te slaan en dan jezelf een slachtoffer te noemen?”

Dat dit uberhaupt een optie is voor deze personen. In een diep zwart gat gooien als je het mij vraagt.

• Global Moderator

@Wicket zegt in Verdachte van mishandeling homo's gaat aangifte doen:

Toen ik dit vanochtend las dacht ik echt “in welke wereld leef jij, in welke wereld is het ok om iemand helemaal de tering in te slaan en dan jezelf een slachtoffer te noemen?”

Dat dit uberhaupt een optie is voor deze personen. In een diep zwart gat gooien als je het mij vraagt.

Helemaal mee eens. Je slaat mensen doelbewust in mekaar met een fucking betonschaar en jij bent degene die zielig is? Doe ff normaal ofzo.

• Global Moderator

@Wicket Ook als je met 6 mensen bent word je echt niet aangevallen door 2 anderen.

• Global Moderator

Zijn er daarom zo veel regenbogen op facebook?

• Admin

@Vink zegt in Verdachte van mishandeling homo's gaat aangifte doen:

Zijn er daarom zo veel regenbogen op facebook?

Ik denk het wel :)

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.