The Witcher 3: Wild Hunt

• Global Moderator

0_1491218870502_header.jpg

Trailer
    (een van de vele trailers die er van The Witcher 3zijn)

Wat ik er tot nu toe van vind (ongeveer 20 uur gespeeld)
    The Witcher is een solo RPG. Je speelt een bekende monsterhunter en je bent opzoek naar een jonge vrouw genaamd ciri. Om haar te vinden moet je verschillende quests uitvoeren. Soms om mensen te helpen zodat ze je informatie geven. Soms om mensen te vinden die informatie voor je kunnen hebben.

Onderweg kom je van alles tegen, van gewoon helemaal gestoorde mensen, tot fantastische beesten en andere “dingen”. De omgeving zelf is ook heel mooi in elkaar gestoken. Als je een keer een stukje moet reizen op je paard is het zeker geen straf. Het verhaal steekt echt verschrikkelijk goed in elkaar, ik kan niet wachten tot ik weet waar het allemaal uit gaat komen. Er is ook echt heel veel te doen in de omgeving, mensen om mee te praten, kleine quests voor net dat extra beetje xp of goud.

Al met al, als jij interesse hebt in een game met actie, een hele mooie omgeving, fantastische “beesten” en een heel goed verhaal erachter dan is dit echt een aanrader. Ik zit zelf ongeveer op 20 uurtjes speeltijd nu, en ik heb het idee dat ik nog niet eens het topje van de ijsberg heb gezien.

Steamstorepage:
    http://store.steampowered.com/app/292030/

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.