Proefpersonen gezocht voor Numerologie

• Admin

Ik zal eerst even een hele korte uitleg over numerologie hieronder neerzetten:

Numerologie
    Op school heeft iedereen al geleerd met getallen om te gaan. In numerologie word heel anders met getallen omgegaan. Elk getal heeft namelijk zijn eigen boodschap en zo kan een numeroloog aan de hand van nummers en getallen jou een spiegel voorhouden.
    Door dingen als je geboorte datum of je naam door te berekenen kan een numeroloog je heel veel vertellen over je persoonlijkheid, je sterke maar bijvoorbeeld ook je zwakke punten.

0_1490098774168_spchK49.jpg

Ieder getal heeft zijn eigen unieke boodschap. Aan de hand van die boodschap kan een numeroloog bij gebruik van je geboortedatum of naam, je numeroscoop maken. Met behulp daarvan kun je wat meer grip krijgen op je leven. Mensen zijn vaak erg verrast door de kloppende uitkomsten van een numeroscoop.

Mijn vraag aan jullie

Een tijdje geleden heb ik een certificaat als Numeroloog behaald, yay voor mij! Alleen heb ik er nog te weinig mee gedaan omdat ik er graag eerst wat meer oefening in heb.
    Nu ben ik dus opzoek naar personen die hierin interesse hebben en er op zijn minst enigszins voor open staan.

Als je vragen hebt voel vrij ze hier te stellen, je kunt me ook een chatberichtje sturen als je dat liever doet.

Heb je hier sowieso interesse in? Stuur me dan een berichtje met je volledige (doop)naam en geboortedatum.
    Dan schrijf ik op basis daarvan wat informatie uit. Het kan 2-3 werkdagen duren voordat ik je het resultaat stuur.
    Graag zou ik dan ook een gesprekje aangaan over wat je van de informatie vind, en mocht je geïnteresseerd zijn dan wil ik nog wel wat meer berekeningen op je experimenteren :)

• Ben benieuwd wat er uit gaat komen bij mij. Check je pm

• Admin

@bloemie Heeft me via chat haar volledige naam en geboortedatum doorgegeven, daarbij heb ik haar geboortegetal en naamgetal berekend. Deze twee getallen omschrijven jou in persoon. Dit is wat ik eruit heb kunnen halen:

Geboortegetal
    Je geboortegetal is een 5. Je hebt groot een groot aanpassingsvermogen, maar streeft ook naar ongebondenheid en vrijheid. Je bent inventief, origineel en handig. Je wilt de wereld en al haar facetten kennen en ervaren. Ook heb je een zekere angst voor binding en verlies van vrijheid. Je wilt het liefst alles luchtig houden. De 5 staat dan wel voor het communiceren maar weet niet altijd hoe het te brengen.
    De 5 hoort bij iemand die zijn/haar ideeën en avonturen met hem/haar kan delen. De 5 kan absoluut niet stiekem zijn, want dat geeft hem/haar een schuldgevoel. De 5 kan zijn problemen bij iedereen kwijt maar is toch geen echte prater.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 9. Je bent integer, geïnspireerd, principieel en wilskrachtig. Je streeft naar een menswaardige en rechtvaardige maatschappij. Trekt partij voor de underdog, de zwakkeren en kwetsbaren. Je bent fijngevoelig, eerlijk, opofferend en niet uit op eigen voordeel.
    De 9 is een barmhartig, menslievend, spiritueel, en gevoelig persoon. Vaak is de 9 het zonnetje in huis. Je hebt een ruime kijk op het leven en zal altijd eerder aan anderen denken dan aan jezelf.

Ik ben erg benieuwd wat je hier zelf in herkent, en wat absoluut niet?

• @Wicket zegt in Proefpersonen gezocht voor Numerologie:

@bloemie Heeft me via chat haar volledige naam en geboortedatum doorgegeven, daarbij heb ik haar geboortegetal en naamgetal berekend. Deze twee getallen omschrijven jou in persoon. Dit is wat ik eruit heb kunnen halen:

Geboortegetal
    Je geboortegetal is een 5. Je hebt groot een groot aanpassingsvermogen, maar streeft ook naar ongebondenheid en vrijheid. Je bent inventief, origineel en handig. Je wilt de wereld en al haar facetten kennen en ervaren. Ook heb je een zekere angst voor binding en verlies van vrijheid. Je wilt het liefst alles luchtig houden. De 5 staat dan wel voor het communiceren maar weet niet altijd hoe het te brengen.
    De 5 hoort bij iemand die zijn/haar ideeën en avonturen met hem/haar kan delen. De 5 kan absoluut niet stiekem zijn, want dat geeft hem/haar een schuldgevoel. De 5 kan zijn problemen bij iedereen kwijt maar is toch geen echte prater.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 9. Je bent integer, geïnspireerd, principieel en wilskrachtig. Je streeft naar een menswaardige en rechtvaardige maatschappij. Trekt partij voor de underdog, de zwakkeren en kwetsbaren. Je bent fijngevoelig, eerlijk, opofferend en niet uit op eigen voordeel.
    De 9 is een barmhartig, menslievend, spiritueel, en gevoelig persoon. Vaak is de 9 het zonnetje in huis. Je hebt een ruime kijk op het leven en zal altijd eerder aan anderen denken dan aan jezelf.

Godverdomme wat een diepgaand verhaal. Nu ben ik bang wat er bij mij uitkomt :’)

• Admin

@Sander Haha :P succes? of wil je dat ik nu stop :P heb nog niks gedaan, zeg het maar.

• @Wicket zegt in Proefpersonen gezocht voor Numerologie:

@Sander Haha :P succes? of wil je dat ik nu stop :P heb nog niks gedaan, zeg het maar.

Je doet je ding maar. Is lachen joh als er iets extreems uitkomt

• Admin

@Sander toppie :) dan doen we dat ;)

• Global Moderator

@Wicket zegt in Proefpersonen gezocht voor Numerologie:

Geboortegetal

Naamgetal

herkenbaar wel.

• Admin

@Sander Ik heb mijn ding gedaan, voor jou komt er het volgende uit:

Geboortegetal
    Je geboorte getal is een 7. Introvert, vertoont weinig affiniteit met de buitenwereld maar is erg geboeid door de "eigen"wereld. Je bent analytisch en tegelijkertijd een onderzoeksgeest. Soms wat onzeker, maar toch principieel. Grote behoefte aan zelfkennis en psychologische kennis. Je uiterlijke gedrag is wat gereserveerd, misschien wat defensief en zelf beschermend.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 8. Om succes te halen zul je je af en toe enorm moeten inspannen. Geconcentreerd doelgericht en gedisciplineerd. Er is een drang om jezelf te bewijzen, je wilt serieus genomen worden. Je streeft naar beheersing, autoriteit, erkenning, macht en succes. Ambitieus, je verstaat de kunst om zaken stap voor stap op te bouwen. Je vind emoties vaak zwak en kunt wat pessimistisch zijn. Als je een probleem hebt dan ga je naar de kern om het op te lossen.

En wat vind je ervan? Zitten er herkenbare puntjes tussen?

• @Wicket dat geboortegetal gedeelte klopt niet, maar dat andere wel :p

• Je hebt een bericht ontvangen met mijn namen en geboortedatum.

• Admin

@heey321 Voor jou kwam ik op het volgende uit:

Geboortegetal
    Je geboortegetal is een 1. In het algemeen genomen heeft de 1 te maken met actie en wilskracht. Je bent positief en geinspireerd. Houdt van initiatief, starter en pionier. Moedig, zelfstandig en zelfzeker. Bezit een krachtige wil. Je bent anders dan anderen, gelooft in een eigen levensstijl, handelt en komt vaak in opstand tegen de gevestigde orde.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 7. De 7 heeft meer op met de hogere zaken van het leven. Interesses kunnen liggen op het gebied van filosofie en/of religie. Je bent leergierig en rond dingen graag goed af. Je bent creatief maar je ideeën kunnen nogal duister zijn. Je wilt graag iets bijdragen aan het leven.

• Admin

@Superman Voor jou het volgende:

Geboortegetal
    Je geboortegetal is een 3. De 3 is getalenteerd, communicatief en aantrekkelijk. Creatief begaafd, spontaan en speels. je zoekt op alle vlakken uitbreiding, vermeerdering, verbetering enzovoorts. Je bent sociaal ingesteld. Je bent fier, trots, en je kunt goed van het leven genieten. Je wilt graag alles meemaken en gezien hebben. Creativiteit is een zeer sterk punt. Je mag dan een geweldig creatief voorstellingsvermogen hebben, maar over het algemeen vind je het wel moeilijk je expressie op een effectieve manier te uiten.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 4. De 4 word geassocieerd met betrouwbaarheid, regelmaat, voorspelbaarheid en praktisch denken. Je bent gericht op materie en op nut en productiviteit. Je zoekt fysieke zekerheid en houvast. Je bent een harde werker met veel uithoudingsvermogen, loyaal en stipt.

• Admin

@Vink voor jou ben ik op het volgende uitgekomen:

Geboortegetal
    Je geboortegetal is een 9. De 9 wijst op het succes en het voltooien van een proces. Je zult je doel bereiken en je ambities waarmaken. Je bent erg gericht op geven. Je hebt vaak een sterke indentificatie met de groep. Je wilt graag gezien worden en als dat niet lukt dan krijg je snel het gevoel te weinig aandacht te krijgen.

Naamgetal
    Je naamgetal is een 3. De sterke punten van de 3 zijn communicatie en analyse. de 3 is energiek gelukkig en trekt de aandacht. Je hebt de neiging je op hobby’s te richten die minder van je talenten vergen dan de potentie die je bezit. Je beschikt over veel kracht en bent een gezellig en enthousiast persoon.

• Global Moderator

@Wicket Eerste kan ik me goed in vinden, tweede juist veel minder haha. Sommige dingen misschien wel maar meeste niet. Maar is het zo dat je maar 1 tm 10 kan krijgen? Oftewel, mensen zijn maar in te delen in hokjes van 10? Lijkt mij erg weinig om toch mensen te raken op het gebied wat bij hun past.

• Admin

@King jou had ik speciaal tot het laatst bewaard, want wat er bij jou uitkomt is voor mij ook een eerste keer :P
    Buiten de 9 kern getallen waar het bij numerologie om draait heb je ook nog 4 meestergetallen. 11, 22, 33 en 44. En bij jou kwam er niet 1 meester getal uit, maar wel 2, en ook 2x dezelfde. Dus ik ben even terug mijn boeken ingedoken voor deze.

Dit is wat er bij jou uit kwam:

Geboortegetal & Naamgetal
    Je geboorte en naamgetal zijn beide 11. Dit is een meester getal, dit houd in dat de beschrijving van de 1, de 2 én de 11 op jou van toepassing (kunnen) zijn.
    De 1
    De 1 heeft te maken met actie en wilskracht. Positief geinspireerd, houdt van initiatief, je bent een starter. Moedig zelfstandig en zelfzeker. Bezit een krachtige wil. Anders dan anderen, gelooft in je eigen levensstijl. Je bent vastbesloten, trouw en beschermend.
    De 2
    De 2 kan passief zijn en een gewillige volger. je zoekt naar evenwicht door tegenstrijdigheden met elkaar te verzoenen. kwetsbaar, diplomatiek en aangenaam in de omgang. gericht op samenwerking en gelijkwaardigheid. Je kunt af en toe moeite hebben met een keuze maken.
    De 11
    11 mensen leiden vaak een hectisch leven, omdat zij voortdurend het gevoel hebben ervoor te moeten zorgen dat zij boven de middelmaat uitkomen. Het zijn harde werkers, maar werken het liefst zelfstandig want je kunt moeite hebben met autoriteit. De evenwichtige 11 is praktisch, verstandig, vindingrijk en creatief. Een valkuil voor je kan zijn dat je lui en passief kunt zijn en kunt weigeren je aan te passen.

@King Als jij het niet erg vind, wil ik graag nog wat verder expirimenteren/spelen met jou nummertjes :) Het is nogal een appart verhaal dit xD

• Admin

@heey321 zegt in Proefpersonen gezocht voor Numerologie:

@Wicket Eerste kan ik me goed in vinden, tweede juist veel minder haha. Sommige dingen misschien wel maar meeste niet. Maar is het zo dat je maar 1 tm 10 kan krijgen? Oftewel, mensen zijn maar in te delen in hokjes van 10? Lijkt mij erg weinig om toch mensen te raken op het gebied wat bij hun past.

Het gaat over het algemeen over de nummers 1 tot en met 9, en de 4 meestergetallen (11, 22, 33 en 44). Maar ik heb hier alleen maar een geboortegetal en naamgetal berekend. Om meer en een completer beeld te krijgen moet er gewoon veel meer berekend worden. Dit kostte me een kwartiertje per persoon. Voor een basic numeroscoop zou ik ongeveer een uur of twee per persoon zijn kwijt geweest :P Maar daar staat dan ook weer veel meer informatie in. Een 9 als naamgetal is bijvoorbeeld niet precies hetzelfde als een 9 als geboortegetal.
    Het gaat niet alleen om het nummertje maar ook om waar het nummertje staat. En op die manier heb je weer veel meer mogelijkheden en combinaties :)

• Admin

@heey321 Trouwens, nog ff snel: Je geboortegetal is het getal wat omschrijft wat er vanaf het begin van jou bestaan eigenlijk al in je zit, wat er aangeboren is.
    Je naamgetal zit anders, je naam is je gegeven (door je ouders waarschijnlijk) en je achternaam heeft met je familie geschiedenis te maken. Daarom staat je naamgetal vaak voor erfelijke trekjes, dingen die je van je familie meekrijgt.

Misschien dat het nu wat logischer is?

• Global Moderator

@Wicket Ik snap wat je bedoelt met je krijgt het vanaf je geboorte mee maar dan nog vind ik het niet echt bij mijn familie passen eerlijk gezegd :P Met religie is alleen mijn oma een beetje bezig van iedereen en ook die heeft nogal dr twijfels. Filosofie vind ik op zich wel interessant maar dat is toch dat eindeloze discussiëren zonder uitkomst haha. Creatief ben ik ook wel maar eigenlijk totaal niet duister. Leergierig, opzich nog wel maar vaak rond ik dingen juist niet af. Iets over doorzettings vermogen :$

• Global Moderator

Ik heb je een berichtje geschreven.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.