KEEN

Ik heb er een puinhoop van gemaakt

• Ik wil geen aandacht maar heb er een puinhoop van gemaakt.

Ik heb vorig jaar december een jongen gedate die ik tegen ben gekomen op Tinder. Het klikte goed en hij heeft me tijdens eerste kerstdag gevraagd. Hij stuurde dat er iets ontbrak aan kerst en dat ik dat was. We zijn die avond naar elkaar gegaan en kregen verkering. We hebben leuke dingen gedaan met kerst en oud en nieuw.

een paar weken geleden hebben we nieuwe buren gekregen. Het is een jong stel met een zoon van mijn leeftijd. We hebben kennis met elkaar gemaakt en we kunnen het goed vinden met elkaar. Mijn verkering kan het ook heel goed vinden met hem en we doen veel dingen samen.

Nu hebben we vorige week een slaapfeestje gehad en hebben we wat drank gedronken en ik ben met mijn buurjongen naar bed geweest. Het was niet de bedoeling maar het is gebeurd en ik voel me schuldig erom dat het gebeurd is.

Als ik het vertel aan mijn verkering dan maakt hij het uit en hebben we ruzie. Als ik het niet vertel dan ga ik me schuldig voelen en steeds meer en meer en meer en dan gaat het ook uit.

Wat moet ik nu doen want ik heb er een puinhoop van gemaakt. Ik slaap ook heel slecht hierdoor en kan me niet goed meer concentreren op school.

S. 15 jaar

• Admin

Eerlijkheid is altijd de beste keuze in dit soort situaties. De waarheid komt toch wel uit, beter dat je het snel achter de rug hebt en verder kunt :) Wat verder kunnen ook mag betekenen :)