KEEN

Knoop doorgehakt IMVU account verwijderd

• Na een jaar chatten en veel met elkaar deelde kreeg ik vandaag het berichtje dat hij het contact wilde verbreken. Ik was de laatste tijd minder actief op IMVU maar we hebben gechat op Facebook maar hij ervaarde het als anders. Hij is zelf ook gestopt op IMVU maar contact houden op Facebook wilde hij niet meer.

Een jaar chatten, contact opbouwen, leuke dingen delen en elkaars problemen aanhoren en dan vandaag het berichtje dat hij sociale contacten wilt gaan opbouwen en online contacten vaarwel zegt. :(

Dit is al mijn 4e INVU vriend die vaarwel zegt tegen mij. Om nog meer vaarwelzeggende te voorkomen heb ik besloten te stoppen met IMVU. Heel vaak niet op de knop durven drukken, maar nu vandaag wel.

Sinds 5:39 ben ik officieel geen IVMU lid meer.
    Bespaar ik (infeite mijn vader) ook weer een paar 100 euro per jaar.

0_1488084393400_Et34w4K.png

• Is moeilijk om zoiets te beslissen. Vind het knap van je.

Vaak zijn mensen die super veel op zulke site’s zitten mensen die niet helemaal in contact staan met de buitenwereld. En veel van die mensen proberen dat dan toch weer op te pakken en breken digitale relaties om verleidingen te voorkomen. Pijnlijk voor de mensen die achterblijven maar het is een groot risico groep waar dit vaak bij zou gebeuren.

• Knap van je.

• Wat heb je gedaan met alle credits die je nog had?

• @null zegt in Knoop doorgehakt IMVU account verwijderd:

Is moeilijk om zoiets te beslissen. Vind het knap van je.

Vaak zijn mensen die super veel op zulke site’s zitten mensen die niet helemaal in contact staan met de buitenwereld. En veel van die mensen proberen dat dan toch weer op te pakken en breken digitale relaties om verleidingen te voorkomen. Pijnlijk voor de mensen die achterblijven maar het is een groot risico groep waar dit vaak bij zou gebeuren.

Ja, ik hou het nu ook op Facebook en KEEN. Ik weet dat het contact op KEEN anders is dan op IMVU. Op IMVU weet niemand mijn echte problemen en moest ik me groot houden omdat ik bang was buiten de groep te vallen. Maar hier ben ik mezelf en val ik niet buiten de groep. Dat vind ik heel fijn en dat heeft mijn keuze om te stoppen met IMVU makkelijker gemaakt.

• @Eend zegt in Knoop doorgehakt IMVU account verwijderd:

Wat heb je gedaan met alle credits die je nog had?

Die heb ik weg gedaan. Ik ga niemand daar een plezier doen omdat ze mij dat plezier ook niet zouden doen.

• Bespaar ik (infeite mijn vader) ook weer een paar 100 euro per jaar.

Kost lid zijn van die site zoveel?

• @Sander zegt in Knoop doorgehakt IMVU account verwijderd:

Bespaar ik (infeite mijn vader) ook weer een paar 100 euro per jaar.

Kost lid zijn van die site zoveel?

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Maar VIP kost per jaar 90 dollar en daarnaast kun je kiezen voor extra credits. Als je veel koopt heb je ook veel credits nodig :p

• @Vink Jezus… Alleen al vanwege het geld vind ik het een goede keuze dat je daar gestopt ben :P

• Blogger

Inderdaad, voor het geld zou ik het ook niet doen.

Knap van je dat je deze keuze wist te maken. Ik hoop dat je je thuis blijft voelen op KEEN. :)

• goed van je dat je deze keuze hebt gemaakt 😀. Ik ben blij dat je nog hier op bent. 😸