Nooit gebruik maken van Nood24 | Nood24.nl

• Een maat van me is zijn sleutel verloren tijdens carnaval. Na een zoektocht van een uur besloten om te stoppen en naar huis te gaan. We hebben aangeboden dat hij bij ons kon overnachten maar hij wilde in zijn huis omdat hij ook een kat heeft rondlopen die aan het miauwen was om zijn brokjes.

Na een online zoektocht op de site http://nood24.nl gekomen waar ze veel beloven.

IZo2RXH.png

Mijn maat belde met het gratis noodnummer 0800 0200453 en kreeg een slecht verstaanbare meneer aan de telefoon. Het klonk alsof hij ook net uit de kroeg kwam na een avondje carnavallen.

Na een uur gewacht te hebben kwam er een zwarte auto aanrijden. In gebrekkig Nederlands zei de man die uitstapte “Moet jullie deur open?” We zeiden dat de sleutel kwijt was en dat we niet naar binnen konden komen. Hij vroeg niet om een ID en ook niet of wij daar woonden. Hij pakte zijn gereedschap en ging aan de slag. Na een kwartier onhandig boren en slijpen had hij het slot kapot en konden we naar binnen. Aan de telefoon zeiden ze dat ze het slot schadevrij zouden openen maar het hele slot is kapot en moet nu ook vervangen worden. De man zei dat dit een ander slot was en niet schadevrij geopent kon worden.

De man pakte een draagbaar pinapperaat en zei dat het 260 euro kost. Er was niks afgesproken over een prijs en mijn maar vroeg of ze een rekening konden sturen.

De toon van de man werd agressief, hij zei “Nee niks rekening, Nu betalen anders problemen.” Om verder gezeik te voorkomen heeft hij uiteindelijk zijn pinpas gepakt. Hij kreeg de pinbon en zonder iets te zeggen stapte de man in zijn auto en was weg.

Dure carnaval voor m’n maat.
    Wat je ook doet bij een dichtgevallen deur, neem NOOIT contact op met Nood24.nl kankerbedrijf.

• Misselijk…ik kan begrijpen dat als je je huisdier in paniek hoort dat je dan alles wilt proberen.
    Eventueel een check doen of Nood24 op KVK aangesloten staat?

• Global Moderator

Eff slechte reviews achterlaten als daar sites voor zijn :o wat een lijders

• Admin

Als ik google op Nood24 krijg ik al direct links naar klachtkompas, klacht.nl en kassa e.d.

Topbedrijf dit.

• @KEEN zegt in Nooit gebruik maken van Nood24 | Nood24.nl:

Als ik google op Nood24 krijg ik al direct links naar klachtkompas, klacht.nl en kassa e.d.

Topbedrijf dit.

Ik zie het nu ook. Ik lees ook dat veel bedrijven vallen onder nood24 en ze allemaal hetzelfde zijn.

• Global Moderator

Als ik erop Google krijg ik alleen maar klachtensites.

en KEEN staat er ook tussen :p

vcKkZ30.png

• De website van Nood24 is al bout.

• Oops… my bad

yF9FBxT.png

• Global Moderator

@Boca-Grande zegt in Nooit gebruik maken van Nood24 | Nood24.nl:

Oops… my bad

yF9FBxT.png

Oepsie.

Toen in mijn oude huis een sleutel afgebroken was in het slot kregen wij gewoon tips hoe we het beste de deur konden openbreken. Is ons nog gelukt ook

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.