Goede Tijden Slechte Tijden

• Admin

0_1487881412215_upload-a0be69b4-c068-42fb-a206-da5f90a9acf6

Goede tijden, Slechte tijden (GTST) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4. De serie draait om de inwoners van het fictieve plaatsje Meerdijk.

Het script van de eerste twee seizoenen is gebaseerd op de Australische reeks The Restless Years. Ook de hoofdpersonages waren van karakters uit deze serie afgeleid. Vanaf het derde seizoen is deze formule losgelaten en sindsdien zijn de verhaallijnen van GTST volledig uitgewerkt door Nederlandse auteurs.

Wikipedia

Ik weet zeker dat er kijkers zijn op KEEN.

Hier kunnen we lekker roddelen en meningen delen over Nederlands mooiste soapserie.

Spoilers mogen geplaatst worden, maar alleen in spoiler tags.

• Admin

Laten we ook maar meteen met het laatste nieuws komen.

Sjors, Wiet en Jack van Houten keren terug in GTST
    Martine Hafkamp is niet de enige oude bekende die volgende week weer opduikt in Goede tijden, slechte tijden. Ook Sjors Langeveld en Wiet en Jack van Houten keren terug in de soap.
    Dit maakte RTL Boulevard woensdag bekend.

Wiet, een rol van Pip Pellens, en Jack, gespeeld door Mark van Eeuwen, verlieten GTST bijna een jaar geleden. Rechercheur Jack ging met zijn zusje Wiet op zoek naar Hafkamp, de ex van hun vader Frits van Houten. Ook Sjors Langeveld, zus van Wiet en Jack en dochter van Martine, is terug.

Dat Martine Hafkamp, een rol van Inge Ipenburg, na jaren terugkeert in soapdorp Meerdijk was al een tijdje bekend. Ipenburg kroop twee keer eerder in de huid van ‘loeder’ Martine: tussen 1990 en 1994 en tussen 2003 en 2005.

Nu.nl

• Admin

Eerste screens Wiet, Sjors, Martine en Jacks

Wiet en Sjors

Jack

Martine Hafkamp aka Maddie

En de eerste beelden van Martine Hafkamp

• Is die homo niet al 3x overleden aan zijn HIV :’)

• Martine Hafkamp: het avontuur in Rusland en Zuid-Frankrijk

Vanaf donderdag 2 maart is Martine Hafkamp weer te zien in GTST. In deze aflevering wordt teruggeblikt op Martines periode in Rusland. In Rusland heeft Martine gewerkt aan een wraakplan om Ludo alles af te nemen. In deze aflevering zijn ook bijzondere rollen weggelegd Sjors, Wiet, Jack en Maxime. Wil je niet weten wat er in deze aflevering gaat gebeuren? klik dan niet op de spoiler.

• Ik wist niet dat hier ook GTST gekeken werd.

Ik hoop dat Ludo en Martine een grote fight krijgen tot aan de zomerstop. De opbouw duurt lang en hoop dat het gevecht ook lang duurt.

• Global Moderator

Ik kijk het niet heel vaak. Het duurt allemaal zo lang :{

• @Vink zegt in Goede Tijden Slechte Tijden:

Ik kijk het niet heel vaak. Het duurt allemaal zo lang :{

Ze zijn de spanning op aan het bouwen, maar het is nu ook langdradig aan het worden.

• Admin

@Eend zegt in Goede Tijden Slechte Tijden:

Ze zijn de spanning op aan het bouwen, maar het is nu ook langdradig aan het worden.

Geloof mij maar, het is het waard.

• Admin

Het belooft er vrijdag 31 maart heftig aan toe te gaan… meer in spoiler

• Barbara Sloesen stopt na 2,5 jaar bij Goede Tijden Slechte Tijden

vo8OTpJ.jpg

Actrice Barbara Sloesen is woensdag voor het laatst te zien in Goede tijden, slechte tijden. Ze speelde de rol van Anna Brandt 2,5 jaar lang in de soap.
    "Ik ben ooit naar de toneelschool gegaan om zo veel mogelijk te spelen. Die kans heb ik gekregen bij Goede tijden. Maar ik wil als actrice meer kanten van mijzelf laten zien. Dat kan alleen maar door meer rollen te spelen’’, vertelt Sloesen aan het AD.

De actrice debuteerde eind 2014 in GTST. "Ik vind de rol heel leuk, maar het werkt soms beperkend omdat je heel veel uren maakt. Ik heb maanden zitten wikken en wegen, maar heb toch besloten te stoppen’’, aldus Sloesen. Momenteel is ze druk met de opnames voor de televisieserie Soof: een nieuw begin.

Eerder was ze te zien in de bioscoopfilms Rokjesdag, Onze jongens en Mannenharten 2.

Door: BuzzE

• @Smurfette Jammer hoor.

Was echt wel een moppie :)

• Admin

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.