Het grote vakantietopic!

• Global Moderator
    | 1498

Kan het toch niet laten… Zit weer een beetje rond te speuren op websites en op instagram voor inspiratie. Heb nu zo’n zin om op vakantie te gaan.

Ik ben van plan om op Interrail te gaan, in mijn eentje. Heb 2 maanden vakantie straks: 1 maand werken (en sparen) en 1 maand op vakantie. Waar naartoe weet ik nog niet. Zuid-europa I guess?

Maar hebben jullie nog plannen? Ga je al in de meivakantie op pad? Of wacht je liever tot de zomervakantie? Wat ga je dan doen?

Oja, mocht je niet op vakantie gaan is dat niet erg! Je mag natuurlijk ook vertellen waar je nog een keer heen wilt of waar je bent geweest!

Brand los!

• Moderator
    | 129

Ben net op skivakantie geweest dus voorlopig nog niet :P Wil nog wel naar een lekker warm land maar zit er helaas niet in budget gewijs. Hoop dat ik deze zomer wel weer op vakantie kan als het uitkomt met het geld en ik mijn vriend kan overtuigen

• Global Moderator
    | 1498

@heey321 zegt in Het grote vakantietopic!:

Ben net op skivakantie geweest dus voorlopig nog niet :P Wil nog wel naar een lekker warm land maar zit er helaas niet in budget gewijs. Hoop dat ik deze zomer wel weer op vakantie kan als het uitkomt met het geld en ik mijn vriend kan overtuigen

Waarom zou je vriend niet willen :p

En wat voor vakantie zoek je dan?

• Moderator
    | 129

@bloemie Mijn vriend is nogal een krent als het daarop aankomt :P zijn alleen wezen skiën omdat het praktisch gratis was door zijn ouders.

Liefste ga ik naar een warm land, waar je lekker kunt eten en rond kan cruisen op een quad :D

• Global Moderator
    | 1498

@heey321 wat een zeikerd. Anders ga je toch lekker alleen? :9

• Moderator
    | 129

@bloemie Nouja tis wel lastig, want we hebben een huis gekocht (ofja zijn ouders en daar huren we het van) en moeten dat over 7 jaar afbetaald hebben. Dat is een van de redenen waarom

• Global Moderator
    | 245

Ik hou niet van vakantie. Mede vanwege mijn angst om per trein te reizen ben ik afhankelijk van anderen. Dus ja… vakantie zit er niet in :p

• Verbannen
    | 0

Dit bericht is verwijderd!

• Verbannen
    | 0

• Verbannen
    | 0

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.