#KUTHartelijn

• Moderator

Ik loop elke keer vast op dezelfde stukjes

UMq7xTS.png

• Het geel/rode gebied rechtsboven. De harten maken het onmogelijk omdat ze elkaar in de weg zitten.
    • Ik kan de rode lijn niet zo plaatsen dat ik minder dan 2 gele in een doodlopende weg zet.
    • Als ik de rode lijn trek, kan ik de blauwe hartjes niet met elkaar verbinden omdat ik dan de 2 groene hartjes die in het gebied van de blauwe hartjes staan vast zet.

Als ik de puzzel met een andere kleur begin dan kom ik de volgende problemen tegen (geen screenshot van gemaakt)

• Als ik begin met de gele lijn dan raak ik mijn overzicht snel kwijt omdat deze over het hele scherm gaan.
    • Geel kan niet de omtrek zijn omdat je rechtsboven de rand nodig hebt voor rood, anders krijg je de rode lijn niet.
    • Als ik met groen begin dan loop ik geel in de weg linksboven. Het hartje schuin onder het gele hartje linksboven is een lastig punt.
    • Als ik met rood begin dan kom ik niet klaar met de gele lijn rechtsboven. ik zet daarmee 2 gele hartjes op een doodlopende weg.

Het gaat om deze 2 gele hartjes
    XNfyt9n.png

@Wicket @Vink @Pool
    Ik heb een patroon gevonden van de rode hartjes.
    De rode hartjes staan per 2 geplaatst en staan elke keer hetzelfde bij elkaar.

LwidaJd.png

Kijk maar, het patroon komt 6 keer voor.
    RXG8Txw.png

Ik hoop dat we morgen de oplossing vinden.

• Moderator

De last is van je schouders, onze held pool heeft hem gehaald :P

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.