Wat was jouw obsessie toen jij kind was?

• Global Moderator
    | 1597

Het zou me niks verbazen als een kind een bepaald obsessie heeft. Ik had het bijvoorbeeld, toen ik 9-10 jaar was, met cowboylaarzen. Die ik nu fucking lelijk vind trouwens. Daarvoor een obsessie met auto’s en vliegtuigen. Mijn zusjes waren gek van Bob de Bouwer en grote machines.

Had jij een obsessie met een bepaald product, idool of iets anders toen je klein was?

• Global Moderator
    | 253

Verkeersborden ;9

Ik had als kind een obsessie met verkeersborden. Als ik met mijn ouders over straat liep dan stopte ik voor een verkeersbord en moest mijn vader me eerst optillen voordat ik pas verder liep. Ik klopte dan 2 of 3 keer tegen het verkeersbord aan en daarna was het goed en kon ik doorlopen #autism

• Global Moderator
    | 495

Als ik zo terugdenk, heb ik volgens mij nooit echt een obsessie gehad als kind. Ik was altijd voor anderen (voornamelijk zusjes) aan het zorgen, want dit werd van mij verwacht.

Misschien was mijn het mijn obsessie om iedereen tevreden te houden om me heen?

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.