Berichtjes van Cupido

• Beste KEEN-ers

Ik heb Valentijnsspreuken op KEEN achtergelaten. Je kunt ze vinden door op hartjes te klikken.

De volgende hartjes moet je vinden op KEEN.wtf.

💛 💚 💙 💜 💗

Lukt het je om de 5 hartjes te vinden dan maak jij kans om mijn ‘liefdespakket’ te winnen. Dit is een klein geschenkje t.w.v. 25 euro om aan je geliefde te geven of natuurlijk om zelf te houden.

Wie mogen er deelnemen?
    Iedereen met een KEEN-account. (teamleden mogen natuurlijk ook deelnemen)

Hoe maak ik ‘meer kans’ om te winnen?
    KEEN-ers met meer dan 250 berichten hebben meer kans om te winnen dan iemand met minder dan 250 berichten.

Wat is het hartje en het getal naast onze naam?
    Dat is de liefde voor KEEN. Je activiteit van vandaag is je liefde voor KEEN en hoe meer liefde voor KEEN hoe groter de kans is dat je wint.

Je krijgt liefde voor KEEN als je:

• Topics aanmaakt.
    • Berichten plaatst.
    • Likes ontvangt.
    • Aantal reacties op je topics (die je vandaag hebt aanmaakt)
    • Aantal weergaven op je topics (die je vandaag hebt aanmaakt)

Vind ik de ware liefde hier?
    Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat @KEEN nog single is. Stuur hem een chatberichtje en wie weet ;)

Ontvang ik het pakketje vandaag nog?
    Door de drukte van Valentijnsdag lukt het mij niet om je pakketje op tijd te bezorgen. Ik zal hem maandag 20 februari kunnen verzenden.

Tot wanneer zijn de hartjes te vinden en loopt het spel?
    Vrijdag 17 februari om 23:59

Wanneer maak je de winnaar bekend?
    In de nacht van vrijdag 17 februari op zaterdag 18 februari maak ik de winnaar bekend.

Succes
    💗 Cupido

• De winnaar is bekend.

Met 316 punten is het geworden

@Wicket

Stuur mij even een berichtje met je adresgegevens dan komt het pakketje snel jouw kant op.

We hebben 2 troostprijzen
    Voor de nummers 2 en 3 hebben we een troostprijsje. Met 264 en 181 punten zijn dit @Just en @bloemie.

Stuur mij even een berichtje met jullie adresgegevens dan komen de troostprijsjes snel jullie kant op.

Wees lief voor elkaar, dan zie ik jullie de volgende Valentijnsdag weer 💗

💗 Cupido 💗

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.