Wat doe jij met je leven?

• | 8

ik studeer/werk (in de IT) en heb een eigen bedrijf.
    Wat doe jij met je leven?

• Moderator
    | 167

Youtube kanaal, dagbesteding 2x in de week, kunst enzo, tekenen met downies. (nee geintje, ze zijn allemaal best goed en normaal) 1x in de week vrijwilligers werk op een avondschool voor mensen met een verstandelijke achterstand. En ik heb een vriend met autisme, telt soms ook als fulltime baan P:

• | 1074

Die vraag stel ik mij ook elke dag

• Global Moderator
    | 1597

Student grafisch vormgeven, heb nu 3 weken vakantie maar daarna begint weer een periode fulltime stage. Dan ga ik misschien ook tekenen met downies.

• | 148

Werken als Customer Service Representative. Oftewel gewoon een Servicedesk (wel een skilled servicedesk)

Beetje interessant doen enzo.

• | 48

@Eximius wat bedoel je met skilled servicedesk?

• Global Moderator
    | 253

Handjes van kinderen vasthouden

• | 148

NoID zegt in Wat doe jij met je leven?:

@Eximius wat bedoel je met skilled servicedesk?

Een normale Servicedesk of helpdesk medewerker kan ansich vrij weinig, ze kunnen wat basis oplossingen doorgeven en voor de rest wordt het probleem alleen geregistreerd en door gezet naar een tweede lijn medewerker die het probleem daadwerkelijk oplost.

Bij ons werken mensen die daadwerkelijk een opleiding gehad hebben en weten waar ze mee bezig zijn. 80% van de binnenkomende problemen wordt door ons opgelost.

Wat doen wij dan en wat moeten we allemaal weten?

Active directory en SCCM, hierin koppelen we software aan personen of systemen zodat die automatisch geïnstalleerd wordt, en zorgen ook voor de koppelingen van personen aan netwerk schijven.

Exchange control panel, beheer van wie in welke mailbox kan en eventuele aanpassingen van mailquota

VMware Admin panel, inzicht in alle virtuele omgevingen. Mocht er iets vastlopen ergens dan zien we dat en kunnen een reset doen.

Card management, beheer van de kaarten waar mensen mee kun printen, deuren open kunnen maken, slagbomen open maken, koffie tappen etc.

En natuurlijk alle standaard vragen die een gemiddelde sjonnie of anita niet snapt.

Ik vergeet nu nog enorm veel dingen, maar om het maar even kort te houden. We zijn ICTers en geen telefonisten die verder niet zo veel kunnen.

• | 0

Ik studeer Rechten en werk bij een bouwmarkt (terwijl ik echt alles behalve technisch ben haa)

• | 4

Ik probeer zo veel mogelijk te genieten door zo min mogelijk te doen.

• | 344

Thuis zitten, zwemmen, KEENen

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.