Wat zou je doen..

• Global Moderator

0_1486384253455_ZmlUxdk.png

Wat zou jij doen, als geld geen probleem voor je was?

Beschrijf hier beneden wat op dit moment je inkomsten bron is, en hoe deze zou veranderen als geld geen probleem meer zou zijn.

Mocht je nog niet in de situatie zitten dat je een eigen inkomen hebt, beschrijf dan hoe jij jou toekomst ziet als geld geen probleem voor je is.

• Ik heb geen inkomen. Als geld geen probleem is dan wil ik een brandweerkazerne openen voor mijn vader. Hij is brandweer en ze moeten elk jaar met minder materiaal hun werk veilig en snel uitvoeren. Als ged geen rol speelde zou ik veel geld in brandweerkazernes stoppen zodat ze veilig hun werk kunnen blijven doen.

• Global Moderator

Nouja dan zou mijn Youtube kanaal heel goed moeten lopen ineens. Zou ik allemaal toffe collabs doen met andere mensen en gewoon waar ik zin in heb :D Lijkt me geweldig! En kan ik mensen inhuren om te editen hihi

• Global Moderator

Geen geld hebben is niet mijn probleem. Ik heb geen inkomsten maar mijn vader heeft best een goede baan en geld heeft hij genoeg. Zo lang mijn vader leeft heb ik het goed. Ik maak me zorgen over mijn toekomst als mijn vader er niet meer is en ik zonder geld kom te staan.

• Global Moderator

@Vink Heb je enig idee wat je dan zou kunnen doen? Lijkt mij niet verkeerd om hier al naar te kijken.

• Global Moderator

Ik zou elke dag een zeep maken en die verkopen.
    Ik zou zelf vet veel graffiti spuiten want ja ik heb toch geld zat.

• Huidige bron: Fitness/Personal Training/Klein beetje onofficieel administratief werk.

Als geld geen issue meer is dan werk ik nog op de dinsdag + de vrijdag (en misschien de zondag), voor de rest ben ik vrij, ik ga meer investeren in Personal Training op eigen termen.

Ideale droomsituatie voor zodra geld niet een issue is:

• Eigen huis, lekker groot, op een afgelegen gebied.
    • Ik bied onderdak (gratis) aan voor een vriend (en zijn vriendin) van me.
    • Rijbewijs halen, of een chauffeur als ik verder mag dromen.
    • Meerdere honden, met een groot gebied waar ze op los kunnen rennen.
    • Goed gevulde koelkast :D.

• Ik koop een eiland voor mij en mijn vrienden en feesten heel ons leven :’)

• Ik zou gaan studeren en daarna een eigen kledinglijn willen ontwerpen.

• Ik werk 2 dagen in de week bij een bouwmarkt en vaak werk ik ook tijdens open dagen en matchingsdagen van m’n studie. Als geld geen probleem zou zijn, zou ik na m’n studie sowieso de hele wereld over reizen. 🙌🏼

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.