Ik heb advies nodig

• | 0

Ik heb een account op KEEN maar vanwege privacy redenen heb ik dit account aangemaakt.

Ik heb 2,5 jaar een relatie met een meid. Ze was dik, nu is ze iets afgevallen maar zit nog tussen dik en chubby in. Eerlijk gezegd heb ik nooit een moment gehad dat ik dacht van damn, mijn vriendin is lekker.

In het begin van onze realtie was ik gelukkig met haar en voelde ik dat ik verliefd op haar was. We zijn elkaars eerste en het was beide onze eerste keer toen we seks hadden.

Ik ben 2 jaar lang gelukkig geweest, maar nu ben ik al een half jaar niet meer gelukkig. Ze heeft in het begin van de relatie een paar keer gezegd dat ze niet zonder me kan. Ik weet dat ze dol op me is en dat ik haar hart breek als ik de relatie beëindig. Ik geloof dat ik de ware voor haar ben… maar zij is niet de ware voor mij.

Ik fantaseer als ik seks met haar heb dat ze een collega is van mijn werk of een vriendin van haar. Ik moet me inhouden om niet de naam van iemand anders te ropeen als ik klaarkom. De seks is perfect ik heb daar geen klachten over, maar de liefde is er niet meer.

Ik wil de relatie verbreken, maar ik weet dat ik haar hart breek en dat onze ouders het goed met elkaar kunnen vinden maakt de keuze moeilijker.

Ik heb advies nodig, ik weet niet wat ik moet doen.

• | 4

@henk Wat zou je gelukkiger maken? Verliefdheid is een toverbal voor mij iets wat na loop van tijd gedeeltelijk wat af neemt, dan krijg je het verschil tussen verliefd zijn en houden van.

• Global Moderator
    | 480

Je moet doen wat jou uiteindelijk gelukkig maakt. Ook al doet het nu misschien mensen pijn, op de lange termijn zal dat de beste keuze zijn.

• Global Moderator
    | 1498

Er is nooit een goed moment om het uit te maken. Mocht je het uiteindelijk toch uit willen maken, stel het dan niet uit. Dan doe je haar en jezelf alleen maar meer pijn mee.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.