Hoe scoor je gratis een tablet van Ziggo als je al klant bent

• Global Moderator

Je kent de reclame vast wel van Ziggo, stap je over naar Ziggo dan krijg je gratis een tablet.

0_1485800641918_upload-b2cd4115-4420-49c2-a00d-8e44514821b6

Maar bestaande klanten, krijgen niks.

0_1485800578705_upload-85d17c14-9424-44c1-a1e3-3f5cba34989f

Niet eerlijk idd… Ik zou geen rasechte pauper zijn als ik niet als bestaande klant van Ziggo toch probeer om een gratis tablet te scoren. Niet geschoten is immers altijd mis.

Gratis naar Ziggo bellen.
    Je kunt Ziggo natuurlijk zelf bellen, maar gratis is niet gratis als het je belminuten kost. Ik zorg er altijd voor dat Ziggo mij belt op een Lebara SIM-kaartje (gratis te verkrijgen bij vrijwel elke telefoonwinkel of online).

Op deze pagina waar je alles-in-1 paketten kunt afsluiten staat er aan de zijkant van de pagina een mooie knop met ‘Bel me nu’.

0_1485801032001_upload-3a520b42-559d-4a67-91fb-56de75f3c4e7

Als je erop klikt zie je de volgende pop-up

0_1485801157123_upload-0796fc5f-51a8-4a0f-a52e-8cde47cae9dd

Hier vul je je telefoonnummer in en daarna klik je op Bel me nu. als je daarop klikt zal een helpdeskmedewerker van Ziggo contact met je opnemen. Dit duurde in mijn geval 10 seconden.

Goedemiddag met ??? hoe kan ik u helpen?
    - Goedemiddag met Marcel, moet ik het verhaal nu weer uitleggen of bent u wel op de hoogte (zo voelt de helpdeskmedewerker zich al niet op zijn/haar gemak en wilt ze al ‘meer’ doen dan bij haar functie past. Want haar functie en doel is om mensen te helpen met de aanschaf van een Ziggo pakket).
    Sorry, maar Ik kan niks vinden van mijn collega, u zult het mij nog eens moeten vertellen meneer.
    - Oke, ik vroeg aan uw collega of dat het mogelijk was als bestaande klant ook een tablet te krijgen als cadeau. Hij zei dat het niet mogelijk was. Waarop ik heb gezegd dat ik mijn diensten bij Ziggo wil stopzetten omdat als ik overstap naar de concurrent ik wel een gratis cadeau kan krijgen en qua prijs en internet snelheid zit er geen verschil in, dus wil ik bij deze mijn dienst opzeggen.

De miep kan 2 dingen doen, mij doorverbinden met een poppetje wat mij informatie geeft over het opzeggen, als je doorverbonden word helaas, dan moet je ophangen en het met een ander Lebara nummer opnieuw proberen) of ze kan de situatie even bespreken met het afdelingshoofd of afdelingsverantwoordelijke dit laatste is goed). In het laatste geval gaat het gesprek verder.

We willen graag uw gegevens noteren dan kunnen we kijken of we u een gratis tablet op kunnen sturen.
    - Oh ok, dat zou heel fijn zijn, dan hoef ik niet over te stappen. Mijn gegevens zijn ???.
    U bent al x jaar lid van Ziggo we kunnen uw abonnement met 12 maanden verlengen. U blijft dezelfde prijs betalen uw snelheid blijft hetzelfde en u ontvangt binnen enkele werkdagen uw tablet.
    - Oké bedankt, had u nog meer informatie nodig of was het zo voldoende?
    Nee alles staat genoteerd. Heeft u verder nog vragen?
    - Nee hoor, alles is duidelijk.
    Fijne middag
    - Bedankt, u ook een fijne middag.

Ik heb dit vandaag gedaan, ik hoop dat ik eind deze week of begin volgende week de tablet ontvang. Ik zal een foto droppen als ik hem heb ontvangen.

PS: Dit is de 3e keer dat ik het geprobeerd heb, je hebt in principe niks te verliezen. Ze zullen waarschijnlijk niet eerder om je gegevens vragen dan als je ze ervan hebt overtuigd dat je wilt overstappen en dat ze je om klant te willen laten blijven bij Ziggo je toch een tablet opsturen.

Ik hoop dat het bij jullie ook zo werkt, en mocht het niet lukken, gewoon ophangen en een nieuwe SIM-kaart aanvragen.

Succes!

• Global Moderator

''Je kunt Ziggo natuurlijk zelf bellen, maar gratis is niet gratis als het je belminuten kost. ‘’ hahhaha dat is wel raspauper, maar lekker gefixed kerel. Ben helaas geen klant van Ziggo, ik ben van het cheap cheap tele 2

• Global Moderator

Dan gaan ze Googlen en komen ze uit bij dit topic en annuleren ze je tablet :p

• Global Moderator

@Vink Ja want ze weten zijn naam :P zullen vast veel klanten zijn die een tablet willen

• Dit bericht is verwijderd!

• Simkaart komt morgen dan ga ik het ook proberen.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.