Pokemon bestaan echt

• IDT bestaan pokemon echt.

Naar welke Pokémon ga jij op zoek?
    Wat is je tactiek?
    Pokeballs zijn duur. Hoeveel geld geef je uit om je Pokémon(s) te vangen?

• ‘In dit topic?’ Of waar staat IDT voor.

Ik ga op zoek naar een Arcanine/Growlith in de zomer in grote grasvelden.

Veel pokémons die ik leuk vind, maar Arcanine is van begin af aan een van mijn favorieten geweest, waarschijnlijk zou ik ook gaan zoeken naar Ghastly of Haunter op een kerkhof o.i.d…

En duur is relatief…dus, hoe duur zijn de ballen.

• Global Moderator

@Buffela zegt in Pokemon bestaan echt:

En duur is relatief…dus, hoe duur zijn de ballen.

In de spellen kosten ze 200 dollar. Ik denk dat TS deze prijzen wil aanhouden.

Als ze daadwerkelijk 200 dollar per stuk kosten dan denk ik dat ik er niet meer dan 5 aanschaf. Ik zal niet heel actief op zoek gaan naar Pokémon, maar ik zou best een Eevee willen hebben. Niet eens voor te vechten, maar het lijkt me een geweldig huisdier en leuk maatje om overal mee naartoe te nemen.

• @KEEN In dat geval vind ik ze goedkoop, inderdaad zodra je ze als huisdier beschouwd (mijn hond kostte bijna 1000 bij aanschaf).

200 dollar/euro voor een zeer speciaal huisdier, zeker wel.

• Global Moderator

@Buffela zegt in Pokemon bestaan echt:

200 dollar/euro voor een zeer speciaal huisdier, zeker wel.

De kans dat je ze vangt is natuurlijk niet 100% zeker, je hebt ook geen pokémon waarmee je hem zou kunnen verzwakken. Ik denk dat ik eerder een Eevee ‘red’ van een gevaar zodat hij vrijwillig mijn maatje wilt worden.

• @KEEN zegt in Pokemon bestaan echt:

De kans dat je ze vangt is natuurlijk niet 100% zeker, je hebt ook geen pokémon waarmee je hem zou kunnen verzwakken. Ik denk dat ik eerder een Eevee ‘red’ van een gevaar zodat hij vrijwillig mijn maatje wilt worden.

Ik ging een beetje uit van het safari principe (stenen en snoepjes), maar gezien er niets van gezegd is vind ik ook niet dat daar een regel voor hoeft te zijn :D.

• Ik ga stoppen met werken en een Pokégym beginnen met vuurpokémon. Ik ga voor een sterk team uit de eerste en tweede generatie pokemon.

• Charizard
    • Magmar
    • Entei (of als ik die niet kan vangen Houndoom)
    • Typhlosion
    • Arcanine
    • Ho-Oh (of als ik die niet kan vangen Rapidash of Nintetales)

In tegenstelling tot Blain zal ik geen vulkaan kiezen als gym, maar een soort vuurtoren. Trainers moeten zich een weg naar boven vechten waar ik ze opwacht met mijn team.

• @King

En Magcargo?
    1200px-219Magcargo.png

• Nee die wil ik niet in mijn team hebben. Ik vond hem in de serie en in het spel niks aan.

• Prijzen uit de spellen zijn ook de prijzen in euro’s

axmv1zd.png

• Ik zou psycho pokemon willen vangen. IDT heb ik geen angsten en ga ik op pad om een abra te vangen. Deze kan mij dan overal naar teleporteren en met de kracht van Abra wil ik meerdere psychische Pokémon vangen.

Insect pokemon laat ik met rust, ik hou niet van insecten en hebben heel veel zwaktes en hun aanvallen zijn niet sterk.

• Global Moderator

Ik wil Psyduck en Magikarp. Ik hou van debiele beesten

• @bloemie ga je trainen en vechten?

• Global Moderator

@Vink zegt in Pokemon bestaan echt:

@bloemie ga je trainen en vechten?

Nee. Ook al is het een Pokémon, en zijn ze gemaakt om te vechten, ik doe het niet.

Als ik een vechthond zou nemen, zou ik die ook gewoon beschouwen als een maatje en niet als een ding waar je een ander ding mee kan verslaan.

• Teamleider

@bloemie zegt in Pokemon bestaan echt:

Ik wil Psyduck

Ik wil hem ook en laat hem dan evolueren naar een Golduck. Ik wil 1200 euro uitgeven aan pokéballs en drankjes om ze beter te maken. Ik wil ermee gaan trainen en geld verdienen met gevechten. Ik hou me vooral bezig met het observeren van trainers zodat ik weinig gevechten verlies en veel win.

• Ik zou ook voor een Machoke gaan, trainingspartner 8).
    En Hitmonlee/Hitmonchan

Mr Mime mag bij mij het huishouden doen.
    Arcanine zorgt voor een lekker warm vuurtje.
    Scyther mag mijn tuin bijhouden.
    Kingler zet ik in de vijver.

Yeaaaaaaaaaa

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.