Na hoeveel klappen had jij terug geslagen?

• Meisje geeft een kerel 15 klappen voordat hij haar terug slaat. Hoe veel klappen accepteer jij van een meisje?

• @King ik kan em niet zien. Weet niet of het aan mij ligt.

• Moderator

@Pool Bij mij werkt ie ook niet

Overigs als iemand mij slaat krijg je na 1x al een klap terug denk ik :p Of ik heb er geen boodschap aan

• @heey321 zou er bij mij aan liggen in welke situatie het gebeurt.

• Is te veel afhankelijk van omstandigheden.

Mocht het gebeuren (is al eerder gebeurt) dan zal ik er niet vies van zijn om per direct met gelijke munt terug te betalen.
    Als ik zelf een fout maak en de mep is corrigeren bedoeld, ander verhaal, ken ik diegene en weet ik dat er iets dwars ligt en dat het ‘gewoon even uit het systeem’ moet, dan kan ik ook vrij veel hebben.

Maar als het echt haatdragend is, en iemand mij slaat met de intentie om echt schade aan te richten (fysiek of mentaal), dan kun je een dreun terug krijgen, zie ik dat je niet ophoud, dan is de kans aanwezig dat ik je uitschakel (er van uit gaande dat ik je aan kan en niemand er tussen komt).

• Global Moderator

OP aangepast, werkt nu.

Ik laat mij niet zomaar slaan, zeker niet zoals in het plaatje. Ik zou terug slaan, meisje of niet.

• Ziet er bijzonder uit in het plaatje ja.

• Wil het verhaal hierachter wel weten :p

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.