Zoekfunctie op KEEN

• Global Moderator

Zoals @sander aangaf in dit topic vind hij de zoekfunctie op KEEN niet fijn.

@Sander zegt in Top 10 meest gebruikte zoektermen op KEEN:

@KEEN De zoekfunctie loopt nu via Google. In mijn ervaring is die vaak traag met het indexeren van berichten. Zo kan ik bijvoorbeeld nog niks vinden op “zoekfunctie meh” terwijl je dat vaak bij een zoekfunctie op de site zelf wel meteen had kunnen vinden.

Wat vinden de andere KEEN-ers hiervan? Zou de zoekfunctie via KEEN zelf moeten lopen of zouden we het via Google moeten laten?

• Global Moderator

Ik gebruik de zoekfunctie ook niet omdat die via google loopt. Vaak kan ik het gezochte ding niet eens terugvinden en moet ik weer Keen.wtf intikken om terug te gaan naar de pagina

• @bloemie zegt in Zoekfunctie op KEEN:

Ik gebruik de zoekfunctie ook niet omdat die via google loopt. Vaak kan ik het gezochte ding niet eens terugvinden en moet ik weer Keen.wtf intikken om terug te gaan naar de pagina

dit

Omdat we geen andere keuze hebben gebruik ik hem wel. Maar hij vind vaak niet het topic wat ik zoek. Ik moet heel veel woorden weten die in het topic gezegd zijn om het topic terug te vinden.

• Wat is trouwens de reden waarom je het zoeken via google laat lopen? Servercapaciteit of zo? Of zijn de beschikte zoekdingen voor Nodebb slecht?

• Global Moderator

@Sander hogere ranking in Google en dat de nieuwe onderwerpen beter en sneller geïndexeerd worden door Google.

We zitten momenteel tussen de 3 en 5 uur dat nieuwe onderwerpen door Google gevonden worden. In augustus was dit nog tussen de 24 en 48 uur.

Dit

• Teamleider

@bloemie zegt in Zoekfunctie op KEEN:

Sluit ik me bij aan. Met de huidige zoekfunctie kan ik niks vinden wat ik zoek. Dat is de reden dat ik hem niet gebruik.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.