Utleg 'einde' diamantenspel

• Admin

Gisteren was er een prachtige timer geplaatst boven de steen met diamanten. Ik had er best wat tijd en moeite in gestopt via een website waar ik deze timer heb kunnen maken en een leuke animatie daarbij kon voegen. Nadat ik dit allemaal had gedaan had ik zonder verder te lezen de timer op de site geplaatst.

Om 22:00 toen de timer afliep keek ik geduldig en vol spanning mee met de andere leden. 5… 4… 3… 2… 1… en toen kwam er een banner in beeld. Ik kon betalen met PayPal en Bitcoin. wtf…

Ik heb de timer direct vervangen en ben uit gaan zoeken waarom mijn animatie niet afspeelde en waarom ik een betalingsscherm van Paypal in mijn gezicht kreeg. Nou… het schijnt dus dat de timer gratis is, de animatie maken is ook gratis. Echter… Als je de animatie wilt af laten spelen, moet je daarvoor een bedrag per maand betalen. Een soort abonnement.

Nou prima, als het een euro of 10 was geweest had ik het nog wel willen doen, maar ik schrok een beetje van het bedrag. 69,95 fucking Trump Dollar per maand voor 200.000 weergaven… daar kan ik KEEN bijna 3 maanden voor online houden. Dus dat heb ik vanzelfsprekend niet gedaan.

Omdat ik dit met veel aandacht ben begonnen en daarom ook met veel aandacht wil afsluiten wil ik hiervoor iets anders gaan maken. Helaas zal het iets minder spectaculair zijn als wat ik van plan was, maar ik kom hier vrijdag op terug.

Nogmaals excuses, maar dit had ik van tevoren ook niet kunnen weten.

Hoop dat jullie nog net zoveel van me houden als ik van jullie hou ♥

KEEN

• Admin

Update
    Na enkele tegenslagen te hebben gehad hebben we vertraging opgelopen met enkele updates en functies. Deze waren bedoeld voor het diamantspel.

Het einde van het diamantenspel zou KEEN achievements en Emoji unlocken. Dit werd d.m.v het eerder genoemde filmpje duidelijk gemaakt. Helaas is de planning iets verandert waardoor dit later mogelijk is. Ik kan helaas geen datum geven maar het staat op onze ToDo lijst.

Hoe zit het met onze punten die we hebben uitgegeven?
    Daar krijg je nu een bonus voor

Lees hier meer.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.