Downloaden van Netflix

• Ik heb een Netflix abbonement en ik wil een serie downloaden om hem te kunnen kijken als ik bij mijn ouders ben. Ze wonen afgelegen en hebben geen vast internet, ze hebben 2GB per maand te besteden wat gelijk staat aan 2 afleveringen streamen van Netflix.

Ik zoek een programma waarmee ik een serie van Netflix kan halen. Ik heb geen ervaring met downloaden dus het liefst geen hocus pocus maar een makkelijk programma.

• Netflix heeft standaard al een optie om bepaalde films en series offline te kijken (Download & Go)

Een andere manier is natuurlijk rippen met een tooltje, maarja dat mag officieel natuurlijk niet.

• @Eximius maar als ik hem download dan kan ik het alleen op de PC kijken waarmee ik het download. Als ik bij mijn ouders inlog dan kan ik de aflevering niet kijken en moet ik hem opnieuw downloaden.

@Eximius zegt in Downloaden van Netflix:

maarja dat mag officieel natuurlijk niet.

Ik betaal voor Netflix om series te kijken. Dan zou ik ze wel mogen downloaden want ik betaal ervoor.

• @King zegt in Downloaden van Netflix:

@Eximius maar als ik hem download dan kan ik het alleen op de PC kijken waarmee ik het download. Als ik bij mijn ouders inlog dan kan ik de aflevering niet kijken en moet ik hem opnieuw downloaden.

@Eximius zegt in Downloaden van Netflix:

maarja dat mag officieel natuurlijk niet.

Ik betaal voor Netflix om series te kijken. Dan zou ik ze wel mogen downloaden want ik betaal ervoor.

Oh ok, ja geen idee hoe die functie precies werkt.

Los daarvan, nee je mag het niet zomaar downloaden. Je hebt een abonnement waarmee je het mag bekijken maar de inhoud is niet jouw eigendom, dus je mag het ook niet “kopiëren”

• https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/02/hoe-werkt-downloaden-bij-netflix-en-videoland-5617830-a1534724

Kan ik onbeperkt downloaden?
    Je mag maximaal honderd films of serie-afleveringen op je telefoon of tablet houden, maar je moet er wel genoeg geheugen voor hebben. Netflix-downloads hebben 500-800 MB per aflevering of film nodig. Ter vergelijking: een video gewoon streamen heeft 200-300 MB vrije ruimte nodig.

De downloads zijn alleen via de apps van de diensten te bekijken. Er zit DRM-copyrightbeveiliging op. Ze komen dus niet in de gewone opslag en zijn dus niet te delen met vrienden. Na het downloaden blijft een serie of film bij Netflix twee dagen tot een week beschikbaar. Bij Videoland is dat een maand; en 48 uur nadat je bent begonnen met kijken.

De downloadmogelijk is voor mobiele telefoons en tablets, niet voor computers. Vereist zijn de besturingssystemen Android 4.12 (of hoger) en iOS 9 (of hoger). Bij Videoland iOS 10.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.