Stiefzoon van een kameraad al paar dagen vermist

• Admin

Janet Bohm is radeloos nu haar 15-jarige zoon Nick Mulder nu al een paar dagen vermist is.

Hij ontsnapte maandag uit de gesloten instelling Vreekwijk in Deurne. Hij zit daar intern omdat hij zwaar autistisch is en met gedragsproblemen kampt. Hij is zonder telefoon en zonder geld vertrokken en het is compleet onduidelijk waar hij nu zit.

Tot grote frustratie van Janet maakt de instelling zich nog geen zorgen en zeggen ze tegen haar: “die jongen duikt wel weer op”. Als moeder voelt ze dat er iets niet pluis is. Ze gaat met vrienden en familie op zoektocht in Deurne met een foto van haar zoon: “hebben jullie hem misschien gezien?”

Bij de politie staat hij inmiddels in de interne systemen als vermist opgegeven. Als hij ergens opduikt mag een agent hem naar Deurne overbrengen, zo laat de politie aan Hart van Nederland weten. Als er vrijdag nog steeds nog geen enkel spoor van hem is wordt de zoektocht opgeschaald.

Bron + Uitzending Hart van Nederland

0_1484876000445_upload-216f67b4-452a-4171-b6ac-c33a3da499d2

0_1484876022404_upload-c98cf0f9-de2c-4679-8f30-442f3b98c601

• Admin

Walgelijk hoe de politie meer bezig is met de zorginstelling de schuld te geven dan een zoekactie voor te bereiden.

• Global Moderator

@KEEN Vind het van allebei super matig

• Global Moderator

Sterkte, ik hoop dat hij gevonden wordt.

• Ik woon 30 KM van Deurne ik zal mijn ogen openhouden.

• Admin

@Just bedankt man :)

• Admin

@bloemie bedankt

• Admin

DEURNE - De 15-jarige Nick Mulder uit Deurne is terecht. De jongen was al vijf dagen vermist, tot groot verdriet van zijn moeder Janet Böhm. Volgens haar zit Nick nu op het politiebureau in Best. “Hij is daar omdat er onderzoek wordt gedaan naar de situatie waarin hij werd gevonden. Hij zat namelijk bij iemand thuis in Tilburg. Wie dat is en waarom wordt onderzocht.”

Böhm verwacht dat ze haar zoon zaterdag weer in haar armen kan sluiten. “Ik ben in ieder geval blij dat hij in goede gezondheid verkeert. Ik kan weer rustig slapen dit weekend”, laat ze opgelucht weten.

Flyeren en oproepen
    Als dagenlang was ze aan het flyeren in Deurne. Ze plaatste ook een oproep op Facebook om uit te kijken naar haar zoon.

Volgens Böhm had haar zoon alle oproepen op tv en internet gezien, maar kon hij om een of andere reden geen contact opnemen met zijn moeder. “Hoe dat precies zit, wordt hopelijk de komende dagen duidelijk.”

Weggelopen uit instelling
    Nick ontsnapte maandag uit de gesloten instelling Vreekwijk in Deurne samen met een vriend, die ook in de instelling zat. De politie heeft hem vrijdag op de website met vermiste personen gezet, in de hoop tips te krijgen van het publiek.

“Ik vind het super dat het zo gedeeld wordt op Facebook. Hoe meer het gedeeld wordt, hoe groter de kans is dat ik hem vind. Hij is nog nooit een nacht weg geweest dus mijn zorgen zijn heel groot. Vooral met deze kou”, liet de moeder van Nick eerder weten.

Mensen op straat leefden mee
    De moeder van Nick kreeg op straat veel medeleven. “Ik hoop dat hij snel gevonden wordt en we kijken naar hem uit”, zo luiden de hartverwarmende reacties van het voorbij lopende winkelpubliek.

De flyers van Böhm en haar vriendinnen vonden gretig aftrek. “Het is prachtig om te zien hoe iedereen meeleeft.”

http://www.omroepbrabant.nl/?news/260415652/Nick+Mulder+is+terecht+Hij+zit+op+politiebureau+Best+voor+onderzoek.aspx

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.