De doos van @KEEN

• Met de eindejaarsloterij van KEEN was ik de gelukkige die het late kerspakket de doos vol prijzen in ontvangst mocht nemen. Met het winnen van de loterij heb ik bewezen dat je niet perse de helft van alle lootjes hoeft te kopen om kans te maken Kuch @Vink

Toen ik de doos vorige week al ergens kreeg van de aardige meneer van PostNL had ik ff de hoop dat het iets fatsoenlijks zou zijn gezien de doos van Coolblue. Misschien een laptop of een printer of zo. Een mobiel of iets dergelijks was ook wel leuk geweest.

0_1484742837619_Doos.png

Niets was minder waar…

0_1484742853487_Doos met inhoud.png

Eén ding gaat het pakket wel in slagen: het gaat mij sowieso de winter door helpen.

0_1484743061975_Inhoud.png

En dat komt voornamelijk door het voer dat in de doos zat. Volgens mij ben je van plan om mij vet te mesten… of niet?

0_1484743094857_Voer.png

Ook zat er een nieuw vriendje voor mij in de doos. Een leuke teddybeer die ik Anton heb genoemd. Het enige jammere aan Anton is dat hij mij een mening door mijn strot probeert te duwen. Als ik wil gaan lopen haten op negers moet ik dat toch lekker zelf weten!

0_1484743270375_Beer.png

En dan komen we nu aan op het laatste dat mijn aandacht trok (op de deo en shampoo en zo na. Wil je zeggen dat ik stink of zo?) was… tjsa… dit spankplankje…

0_1484743364593_Spankplank.png

Ik weet dat jij een groot voorstander bent van SM, maar ik zou serieus niet weten wat het eigenlijk is :P

Maar @KEEN, ff serieus: het is een leuk pakket en ik zal de volgende keer zeker weer meedoen om de prijs weer te kunnen winnen

• Global Moderator

Ik had 'm al gezien toen ik bij 'm thuis was hehe.

Maar tof dat je er blij mee bent! Veel plezier ermee.

• Moderator

Gratz! :D mooie teddy beer

• Whut Keen!? Heb je je beertje afgestaan?

Overigens ik denk dat je spankplankje een mini kaas plankje is ofzo :P?
    Of een gekke onderzetter voor een goede mok bier?

• Mooi pakket gefeliciteerd

• @Buffela zegt in De doos van @KEEN:

Whut Keen!? Heb je je beertje afgestaan?

Heeft hij dat beertje al zelf een tijd gehad? Vond al dat er vreemde krokante witte troep op zat

• Moderator

@KEEN is niet zo van de noten :’)

• Moderator

Als ik wist dat er zo veel in het pakket zou zitten had ik meer lootjes gekocht :p

• Global Moderator

@King Dan weet je dat voor een volgende keer ;) die komt er vast nog wel :)

• Moderator

@Wicket Ik ga mijn punten sparen.

• @King zegt in De doos van @KEEN:

@KEEN is niet zo van de noten :’)

Ik had verwacht dat hij juist van noten hield

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.