Afvallen zonder groente en fruit

• Mijn zusje wilt gaan afvallen maar ze lust bijna geen groenten en fruit. Ze neemt vitaminepillen en eet daarnaast gebakken aardappelen en kippenvlees :’)
    Ze drinkt wel fruitshakes met een kilo suiker en dat vind ze ‘gezond’ omdat er fruit in zit :’)

Ze wilt niet praten met een voedingsdeskundige omdat ze vind dat die het voor het geld doen. Advies geven zodat je hun producten koopt en dat de producten niet lekker zijn en niet werken.

Mijn zusje is 16 jaar en weegt 92 kilo. Ze is 162~163 cm en moet afvallen van onze ouders.
    Weet iemand van jullie en wondermiddel of wonderrecept waardoor afvallen mogelijk is zonder groente en fruit te gaan eten?

• Global Moderator

Dat is niet mogelijk, tenzij je jezelf afsterft.

Juist veelzijdig eten, met mate, zorgt ervoor dat je afvalt én gezond blijft.

@buffela kan je daar meer over vertellen, hij is cool.

• Moderator

Ja ik wens haar veel succes. Toch leren groente en fruit te eten, als ze fruitshakes lust moet dat prima kunnen.

• @Just zegt in Afvallen zonder groente en fruit:

Mijn zusje wilt gaan afvallen maar ze lust bijna geen groenten en fruit. Ze neemt vitaminepillen en eet daarnaast gebakken aardappelen en kippenvlees :’)
    Ze drinkt wel fruitshakes met een kilo suiker en dat vind ze ‘gezond’ omdat er fruit in zit :’)

Fruit is inderdaad gezond omdat het vitaminen bevat, die je nodig hebt, echter dat betekent niet dat je er onbeperkt van kan eten, met fruitshakes is dat hetzelfde verhaal, in fruit zitten veel suikers, en als suiker niet door het lichaam gebruikt kan worden (door uiting van energie), dan wordt het opgeslagen om later gebruikt te worden (vet).
    Het energie principe geld voor zo’n beetje alles.

Ze wilt niet praten met een voedingsdeskundige omdat ze vind dat die het voor het geld doen. Advies geven zodat je hun producten koopt en dat de producten niet lekker zijn en niet werken.

Het zijn niet voor niets deskundige, ze hebben daar hun werk van gemaakt, niet elke deskundige verkoopt producten, het basis van een deskundige is het verkopen van een service (advies) bepaalde producten horen uiteraard bij dat advies, maar dat kan bij wijze van spreke ook een zakje havermout zijn van het Albert Heijn huismerk.
    In sommige situaties is het eerste gesprek gratis, hierbij worden de basis richtlijnen klaargelegd, als de potentiële cliënt besluit dat hij of zij het niet alleen kan, dan ga je daarna door betalen voor de service (sommige verzekeringen vergoeden dit (deels)).

Mijn zusje is 16 jaar en weegt 92 kilo. Ze is 162~163 cm en moet afvallen van onze ouders.

Het beste is dat ze dit zelf ook wilt, anders is er een grotere kans dat dit niet gaat lukken, want zij is uiteindelijk de gene die het uit gaat voeren.

Weet iemand van jullie en wondermiddel of wonderrecept waardoor afvallen mogelijk is zonder groente en fruit te gaan eten?

Wondermiddel = gezonde gewoontes.
    Wonderrecept = let op de calorieën.
    Feitelijk gezien kun je afvallen/op gewicht blijven met een McDonalds dieet, maar de gezonder je eet, de makkelijker het wordt om zulke doelen te behalen.
    Het principe van afvallen is dat je minder calorieën eet dan dat je nodig hebt, zodat het lichaam energie gaat halen uit de reserves (vet). Maak dit verschil echter niet te groot, dan presteert het lichaam minder, kun je minder verbranden, mentaal ga je er onder leiden, spieren zullen afbreken, vet zullen mogelijk zelfs vast gehouden worden.

Bovenstaande kan ingewikkeld zijn, dus om het simpel te houden, ze zal ongeveer 18000 kcal per dag verbranden, dus als ze er 1700 binnenkrijgt dan valt ze veilig af. Gebeurt dit na MINIMAAL 1 maand niet (geef het liever 2 maanden), dan kun je dat getal een klein(!!) beetje verlagen.

Tips:

• Eet een goed ontbijt, een goede lunch, en een klein avondmaal. In de avond verbruik je vaak minder energie.
    • Zoek een vorm van beweging die leuk is.
    • Heb geduld! Het gewicht is er niet in een dag bijgekomen, en het zal nog langer duren voordat het er af gaat, daarom is het dus extra belangrijk om iets te doen wat je leuk vind.

Ik kan zo’n advies nog vele malen uitgebreider maken, maar als ze het bovenstaande al kan doen, dan heeft ze een stabiele basis.

• Teamleider

Minder zout
    Minder suiker
    Meer water
    Meer beweging

Dit is een begin, en het zijn eigenlijk de basics als je gezond wilt afvallen.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.