Ruben is een held

• Moderator
    | 156

• Moderator
    | 156

APELDOORN - Ruben den Engelse, de 15-jarige Apeldoorner die maandag een oude vrouw van de spoorlijn redde, is vrijdag in de bloemen gezet door spoorbedrijf ProRail.

Youtube Video

Regiodirecteur Jan Mulder van ProRail is lovend. ,Ja, er zat inderdaad een risico aan zijn optreden. Daarom is hij ook een held. Het was impulsief en toch doordacht. Hij heeft de goede inschatting gemaakt en daar zijn wij ontzettend blij mee.’’

Op tv
    Het verhaal, dat vrijdag in de Stentor te lezen was, heeft de aandacht getrokken van allerlei media. Bij het overhandigen van de bloemen waren onder meer tv-ploegen aanwezig. Ruben zelf vindt het mooi. ,Het leukst vind ik het dat mijn vrienden me nu op tv kunnen zien’’, zegt hij kort nadat hij de microfoon van het Jeugdjournaal onder zijn neus had. En ja, ,ik ben zelf wel een beetje trots’’.

Meteen te hulp
    Ruben collega’s Mette Kruysdijk en Michelle Maassen zien het media-circus hun bedrijf in denderen en na snelle opnames weer vertrekken. Ze gunnen het hun jonge collega, zeker omdat hij ook in minder spectaculaire situaties voor anderen klaar staat. ,Als je een probleem hebt komt hij gelijk te hulp.’’

destentor.nl

• Moderator
    | 167

Die heeft wel een stijve piemel voor zichzelf op school denk ik :P

• | 4

Dus geen drama :(?

Nee joh helemaal prima Ruben, lekker gewerkt pik!
    En welke gast geeft nu bloemen (sowieso al bagger) aan een 15 jarige xD? Komop geef gewoon een gratis trein abonnement of lekker veel snoep ofzo :P.

• | 21

Held

• | 344

Goed gedaan ruben

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.