Wickets Wekelijkse 3: Spelletjes voor op je telefoon

• Global Moderator

u4jkmgW.png

Elke week post ik een persoonlijk lijstje van 3 op het forum, het vorige topic kun je hier vinden: Wickets Wekelijkse 3: Webshops

Vandaag, Spelletjes voor op je telefoon

0_1483958741450_mgtw3.jpg

Ik heb verschillende spellen op mijn telefoon staan waar ik regelmatig bij terugkom, of die verschrikkelijk veel van mijn tijd hebben opgeslokt. Hieronder 3 erg verschillende maar leuke mobiele spelletjes.

#3 Een puzzel spelletje: Real Einstein Riddles
    0_1483958843995_95Ivh4I.png

Google Play
    Apple iTunes

Einstein Riddles is een logische puzzel om je hersenen uit te dagen. Als ik zin heb in eventjes goed puzzelen dan open ik deze app en kan ik er best een uurtje ofzo mee bezig zijn.

#2 Een grind/tapper: Realm Grinder
    0_1483964514284_eJRBNiA.png

Google Play
    Apple iTunes

Realm Grinder is een tap/click game. Je moet steeds dingetjes upgraden en hierdoor kom je steeds weer verder in de game. Het is een erg interessante en uitgebreide tapper, daarom zeker het proberen waard. Ik heb er in elk geval al een hele zondag aan verpest xD

#1 Een ontspannend spel: Zen Koi
    0_1483964671398_PTklBTM.png

Google Play
    Apple iTunes

Zen Koi is voor mij een spel wat heerlijke ontspanning geeft. Je hebt een vis, die moet bepaalde beestjes eten om te evalueren. Verder kan ie ook nog broeden met een andere vis om zoveel mogelijk patronen en kleurtjes te unlocken. Erg leuk voor als je gewoon eventjes opzoek bent naar ontspanning.

Dit was mijn lijstje van 3 spellen voor op de telefoon die ik vaak speel. Heb jij ook je favoriete spellen? Welk spelletje vreet bij jou het meeste tijd op een dag?

• Global Moderator

Welke ik ook erg cool vond was SIM (Sarah is Missing)

https://monsoonlab.itch.io/sim
    Kan je daar downloaden, is helaas nog niet af dus stopt vrij abrupt. Scheet hem wel even zeven kleuren moet ik zeggen.

^is een horror waarbij je de telefoon van Sarah gevonden hebt en haar terug moet vinden

• Global Moderator

Real Einstein Riddle is vet verslavend. :x

• Realm Grinder is trouwens ook op de PC te spelen via Kongregate en heeft ook ondersteuning voor de cloudsave van kongregate. Je kunt dus met dezelfde savegame zowel op je telefoon als op de pc spelen.

http://www.kongregate.com/games/DivineGames/realm-grinder

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.