Ontbijtvragen

• Global Moderator

1. Ben jij een snelle hapsnap ontbijter met een boterham in de mond en de autosleutels al in de hand of ga je er echt iedere dag goed voor zitten?
    2. Muesli, brood, graanvlokken, fruit, eieren met spek of enkel een kopje thee?
    3. Je lievelingsontbijt; beschrijf wat jij graag voorgeschoteld zou willen hebben op een vrije, lange, lome dag, met alle tijd om eens heerlijk te ontbijten?

• Global Moderator

1. Ben jij een snelle hapsnap ontbijter met een boterham in de mond en de autosleutels al in de hand of ga je er echt iedere dag goed voor zitten?
    Ik ontbijt elke dag zo ergens tussen 6 uur en 11 uur 's morgens.

2. Muesli, brood, graanvlokken, fruit, eieren met spek of enkel een kopje thee?
    Brood met vleesbeleg.

3. Je lievelingsontbijt; beschrijf wat jij graag voorgeschoteld zou willen hebben op een vrije, lange, lome dag, met alle tijd om eens heerlijk te ontbijten?
    Het liefst krijg ik dan versgebakken donkerbruine broodjes met een gekookt eitje en kaas/jam, sinaasappelsap en thee. Gewoon simpel en heel lekker.

• Global Moderator

1. Ik ontbijt haast nooit. Ik sta op en ga weg.
    2. Als ik ontbijt is het vaak wel zuivel en fruit.
    3. Biefstuk

1. Ik ontbijt elke dag. Anders heb ik een slecht humeur :-p
    2. Zachte broodjes met beleg en zuiveldrank.
    3. Omelet met ham en kaas op een dubbele boterham.

• Global Moderator

Ik ontbijt elke dag tussen 6 en 7. Ik ga hier rustig bij zitten, lees/kijk een beetje nieuws ofzo.

Dit kan verschillen van een gewone boterham tot wat yoghurt met cruesli of fruit. Ik hou van variatie, dus het liefst bijna elke dag iets anders :)

Mijn lievelingsontbijt? Op zijn tijd een lekker vers croissantje :) beetje jam erbij en een kopje thee :)

• Admin

1. Als ik 's morgens weg moet ontbijt ik op de fiets met een broodje ei oid wat ik bij een tankstation haal. Hoef ik smorgens niet weg neem ik de tijd voor mijn ontbijt.
    2. Ik ontbijt meestal ongezond. Ik bak broodjes, croissants of ik mik een broodje bapao in de magnetron.
    3. Ik ontbijt al elke dag waar ik zin in heb en wat ik lekker vind. Elke ochtend maak ik een ‘speciaal’ ontbijt.

• Global Moderator

Ik ga er altijd wel voor zitten met een kopje thee :)

Vaak heb ik havermout met cacao en frambozen of bananen en mango ijs. nomnom

Liefste heb ik wentelteefjes ofzo, erg lekker. Ook fan van croissants

1. De ene keer heb ik haast omdat ik te lang wil blijven liggen in bed. De andere keer sta is redelijk optijd op en ga ik er voor zitten.
    2. Cocopops blijft goeie. En anders wat brood met wat lekkers erop.
    3. Ruskie pierogi blijft het beste. En als ik ze maak heb ik er ook genoeg voor de volgende keer.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.