Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging

• Global Moderator

@Vink omdat mensen het druk hebben. Werk, kinderen zitten thuis zonder eten, vissen moeten schoon water krijgen, hond moet uitgelaten worden, hoogbejaarde schoonmoeder moet nieuwe luier, vrienden uitnodigen voor meer levens in Candy Crush Saga en nog meer dingen die belangrijk zijn.

Daarbij, als je stopt om haar te helpen bestaat de kans dat er een stel kinderen er met je auto vandoor gaan terwijl ze roepen PRANK!!

• Global Moderator

Triest.

• Moderator

Ik kan de video niet bekijken, maar waarom zou je je zelfmoord willen streamen?

• Global Moderator

@Superman heel misschien had ze gehoopt dat hulp op tijd kwam of dat iemand in actie zou schieten om haar te helpen.

Of de video dient als soort van afscheidsbrief.

• Moderator

@Superman Dit gebeurt best vaak online helaas

• Dit hoef ik niet te zien eigenlijk.

Nare shit.

EDIT: ook ge-report op Youtube trouwens,

• @Eximius zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

EDIT: ook ge-report op Youtube trouwens

Heb ik ook gedaan. Het hoort niet op Youtube.
    Ik kreeg een melding dat de video is verwijderd.

• Ze hield een dagboek bij onder de naam Dolly

ZW1OoOC.jpg

e9PrRV1.jpg

Ze hebben haar stiefvader opgepakt op verdenking van mishandeling.

• mobesiT.png

Die stiefvader heeft het niet makkelijk gehad met zo’n stiefdochter.

• @Strijder zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

Die stiefvader heeft het niet makkelijk gehad met zo’n stiefdochter.

Wat wilt ge daarmee zeggen?

• @Strijder Vind ge dat een gepaste reactie?

• Dit is fake fack jullie allemaal

THzVEWg.jpg

• Tell me is this the face of a 12yo?

WuNH0Iz.jpg

• ██████████████████████████████████████
    █░░░█░█░█░█░░███░█░░███░░▀█▀░▀█░█░░░██
    ██░██░▀░█░█░▀███░█░▀███░▀▄█░▀░█░██░███
    ██░██░▄░█░█▄░███░█▄░███░▄▀█░▄░█░██░███
    ██░██░█░█░█░░███░█░░███░░▄█░█░█░██░█░█
    ██████████████████████████████████████
    ███████▀▀░░░▄███████████▀▀▀▀░░░░░░░▀▀▀
    █████▀░░░░▄██████▀▀▀░░░░░▄▄▄▄█████▄▄▄▄
    ███▀░░▄█▄████▀▀░░░▄▄▄█████████████████
    ███░░█████▀▀░░▄▄██████████████▀▀▀▀▀▀▀░
    ███▄░░░▀▀░░▄▄████████▀▀▀▀░░░░░░░░░░░░░
    ██████▄▄▄▄██████▀▀░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░
    ██████████████████▄▄▄░░░▀██▀░░░░░░░░░░
    ████████████████▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░
    █████████████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ███████████████████▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░
    ██████████████████████████▄▄▄▄▄▄░░░░░░

• @Strijder Hoe bewijs je een verwijderde video van youtube over haar?

• @Strijder Waarom noem je het dan fake?

• @Pool omdat het niet gebeurd is en het geen 12 jarige is

• @Strijder zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

@Pool omdat het niet gebeurd is en het geen 12 jarige is

De holocaust is een sprookje.
    Adolf Hitler heeft nooit bestaan.
    Roken is niet schadelijk.
    Kanker is te genezen.

en niet te vergeten 21 vrouwen in mijn omgeving willen seks met me :’)

• Global Moderator

@Strijder zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

█░░░█░█░█░█░░███░█░░███░░▀█▀░▀█░█░░░██
    ██░██░▀░█░█░▀███░█░▀███░▀▄█░▀░█░██░███
    ██░██░▄░█░█▄░███░█▄░███░▄▀█░▄░█░██░███
    ██░██░█░█░█░░███░█░░███░░▄█░█░█░██░█░█
    ███████▀▀░░░▄███████████▀▀▀▀░░░░░░░▀▀▀
    █████▀░░░░▄██████▀▀▀░░░░░▄▄▄▄█████▄▄▄▄
    ███▀░░▄█▄████▀▀░░░▄▄▄█████████████████
    ███░░█████▀▀░░▄▄██████████████▀▀▀▀▀▀▀░
    ███▄░░░▀▀░░▄▄████████▀▀▀▀░░░░░░░░░░░░░
    ██████▄▄▄▄██████▀▀░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░
    ██████████████████▄▄▄░░░▀██▀░░░░░░░░░░
    ████████████████▀▀▀▀▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░
    █████████████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
    ███████████████████▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░░
    ██████████████████████████▄▄▄▄▄▄░░░░░░

FnuHMcL.jpg

• Global Moderator

@Strijder zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

Er gebeurd een keer iets. Het krijgt een beetje media aandacht en meteen zijn er van die gasten als jou die de aandacht naar zich toe willen trekken door te beweren dat er dingen zijn die niet kloppen.

Altijd een beetje jammer zulke figuren als jou die meedrijven met de stroming op het leed van anderen om op die manier hun eigen leven net dat kleine beetje spanning meer te geven om niet te hoeven denken aan hun eigen fucked-up leven.

Anyway, je weet wel hoe je als nieuwkomer minnetjes moet scoren.

Welkom btw

• @KEEN zegt in Katelyn Nichole Davis, 12, Live-streamed Her Suicide By Hanging:

Er gebeurd een keer iets. Het krijgt een beetje media aandacht en meteen zijn er van die gasten als jou die de aandacht naar zich toe willen trekken door te beweren dat er dingen zijn die niet kloppen.

Altijd een beetje jammer zulke figuren als jou die meedrijven met de stroming op het leed van anderen om op die manier hun eigen leven net dat kleine beetje spanning meer te geven om niet te hoeven denken aan hun eigen fucked-up leven.

Anyway, je weet wel hoe je als nieuwkomer minnetjes moet scoren.

Welkom btw

Je kent me niet. wil je me raken met deze onzin?

• @Boca-Grande Wat jij zegt slaat op niks

• @Strijder Dat wil niet zeggen dat jij wel ergens op slaat.

• She lived in a tiny run-down trailer in the trailer park
    She had to raise her 2 siblings (aged 3 and 4) by herself because her mother was taking pills and didn’t care
    Her step-father molested her and her mother never believed her until one of the younger siblings said the same.
    Her biological father didn’t even visit her in the hospital when she overdosed in November, and when she saw him at the store one day she ran up to him, but he just completely ignored her. He didn’t want her.

She was sleeping on a mattress on the floor in a room with leaking water and holes in the wall leading to the outside
    She was bullied by everyone at school and had no friends
    She struggled with depression and had to take prozac

Her only 2 internet boyfriends during her life were Ben Drowned and Luke.
    Ben drowned had been dating her for 7 months until she found out it was a woman named Alexis catfishing her and Ben didn’t actually exist.
    Luke was a 19 year old living in a far away state. She met him 3 weeks prior to her suicide in her livechat, and he was only in the relationship to take advantage of her (a 12 year old).
    The day before her suicide Luke actually sent her a picture of a corpse he allegedly murdered because he raped his sister, which made her terrified of him.

When she killed herself people were laughing in the chat and telling her to do it. She died unwanted and alone, with nothing to live for.

Bestgore

• Het kan fake zijn, het kan ook echt zijn, tegenwoordig is dat niet meer te vertellen tenzij je de persoon daadwerkelijk kent, ik ga er van uit dat het echt is, want als dit in scene was gezet dan wilt iemand er geld mee verdienen, maar dan zou het ook veel meer aangedikt moeten zijn.

Maar je argument dat een 12 jarige er niet zo uit ziet is veruit fout, zeker als je dat alleen op haar gezicht baseert (ik ga er van uit dat je nog jong bent en dit nog niet kunt bevatten).
    En voor het geval dat je haar borsten meetelt, pubertijd bij dames begint bij de 10-12 jaar, bij jongens 12-14 juist (en tegenwoordig kan dat zelf eerder zijn gezien het evolutie proces).
    En zelfs al was het niet leeftijdsgebonden, er zijn altijd uitzonderingen.

Het is jammer dat je jezelf als een grote sterke rationele jongen voor probeert te doen, maar dat hoort ook nog een beetje bij de pubertijd vermoed ik :).

Geen kwaad bedoeld! xx

• @Buffela don’t feed them

• Gewoon mijn mening verwerkt in de actuele staat van dit topic :P.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.