Jij wilt een film kijken, maar je hebt geen idee welke?

• 0_1483665814771_agoodmovie.png
    A good Movie to watch!

Het idee van de website is dat je met de knoppen

• Random
    • Best Films
    • Latest Movies

Een random film krijgt te zien die je zou kunnen kijken. (Hierbij kun je ook nog kiezen of hij op Netflix moet staan of niet.)

Maar dat is nog niet alles, Je hebt ook de mood knop die boven aan de menu balk staat. Hierbij krijg je een waslijst aan Moods (Gevoelens) die je toegang geven tot keuzens van verschillende films die bij die mood passen.

Je kunt voor gemak ook uit genres kiezen.

Netflix, Amazone prime en zelfs hulu zijn opties om uit te kiezen om een random film uit te krijgen.

**Tip vergeet niet bij netflix om nederlands aan te klikken in de menu balk.

Het team van de website maakt redelijk vaak ook lijstjes van een top 23 beste films die je echt gezien zou moeten hebben.

Ik vind deze website gewoon echt super nice omdat ik altijd uren aan zoeken ben naar een film, en nu probeer ik ze gewoon random!

• Ik kom er net achter dat als je een account aangemaakt hebt dat je dan een lijst kan bijhouden met films die je al gezien hebt zodat je die niet meer krijgt in je random lijst.

• Moderator

Ik zie nu al wat er gebeurt, klik nah klik nah klik nah

• @heey321 ik heb toch al 3 films gekeken hierdoor :’)

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.