Hoi flikkers

• Global Moderator

a8ArXwi.jpg

mijn naam is jan en ik haat eenieder van jullie. Jullie zijn allemaal dikke, achterlijke levenlozen die hun iedere wakkere seconden van hun dag verspillen aan het kijken van stomme plaatjes. Jullie zijn alles dat slecht is van de wereld. Eerlijk; heeft er ook maar iemand van jullie ooit geneukt? Het is vast leuk om de draak te steken met andermans onzekerheden, maar jullie nemen het naar een heel nieuw niveau. Dit is slechter dan zich aftrekken op plaatjes op facebook.

Wees geen vreemdeling. Kom maar op! Ik ben zowat perfect. Ik was aanvoerder van de voetbalploeg en mijn hockeyploeg. Welke sporten spelen jullie? Verder haal ik haast enkel tienen, en ik heb een lekkere vriendin (ze heeft me zo-even gepijpt; schijt was ZO handjecontantje) Jullie zijn allemaal flikkers die zich zelf moeten vermoorden. Bedankt voor de aandacht.

Prent gerelateerd: Dat ben ik, ik laat mijn haar weer groeien stelletje flikkers!!

• Wat doe je opeens lelijk tegen ons :(

• En ik maar denken dat je Marcel heette… weer een illusie armer

• @Sander zegt in Hoi flikkers:

En ik maar denken dat je Marcel heette… weer een illusie armer

@Jan-Geslachtsorgaan ?

• knappe man die Keen

• Wat is deze…

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.