Wickets Wekelijkse 3: Webshops

• Global Moderator
    | 483

u4jkmgW.png

Elke week post ik een persoonlijk lijstje van 3 op het forum, het vorige topic kun je hier vinden: Wickets Wekelijkse 3: Boeken

De eerste lijst van het nieuwe jaar, lijstje nummer 4, Webshops
    En dan voornamelijk webshops waar je niet meteen aan denkt maar toch verdomd handig en leuk zijn.

0KYVsLF.jpg

#3 Banggood.com

f6BGXdR.png
    Ik vind Banggood echt een heerlijke site, ik kan daar prima wat tijd doorbrengen met alleen maar kijken en niet kopen. De gekke rare dingen die daar af en toe opstaan zijn echt geweldig xD. Ik bestel hier vaker sieraden, make-up, en wat andere blije frutsels. Mijn vriend vind de gadgets afdeling erg leuk en interessant altijd ;)

#2 Ah.nl

1O7WBVI.jpg
    Sinds een aantal maanden doe ik de meeste boodschappen online, en dat is toch heerlijk! Een groot assortiment, vriendelijke bezorgers. Geen gesjouw meer met zware boodschappen, of in de rij staan bij de kassa voor mij! Ik raad iedereen aan om er op zijn minst even naar te kijken, want het is echt geen luxe product meer. Je zou bijvoorbeeld 1x per maand aanbiedingen kunnen pakken en zo je voorraad aan houdbare spullen en drinken bijvoorbeeld aan kunnen vullen!

#1 Westwing

0G2l4uA.png
    Westwing is een hele apparte webshop. Je hebt ook een account nodig voor deze webshop. Het aanbod is erg divers, ze hebben hele aparte en unieke dingen. Van meubels, tot aankleding van je huis, tot hobby producten. En alles daartussen in. Ik heb hier verschillende keren dingetjes besteld, beddengoed, kleurboeken voor volwassenen, handdoeken. Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in de kwaliteit van de producten die ze leveren. Let wel op, er zijn inderdaad heel veel dingen die erg duur zijn. Maar als je daar tussendoor kijkt en de sales meepakt heb je unieke dingen van erg goede kwaliteit voor een acceptabele prijs!

Dit was mijn lijstje van 3 webshops die in mijn ogen even wat aandacht verdienen. Natuurlijk zijn er veel meer leuke en interessante webshops, dus waar koop jij wel eens dingen? Welke webshops gebruik jij die niet zo algemeen bekend zijn?

• Global Moderator
    | 1506

De eerste webshop kende ik niet! Ga zo ff kijken, het klinkt namelijk wel leuk

• | 316

Wij bestellen een keer in de week boodschappen bij AH.nl goede service en mijn vader/huishoudster vind ze ook heel vriendelijk aan de deur.

De eerste lijkt een beetje op AliExpress. Dat is ook een winkel waar ze heel goedkope spullen hebben.

Leuk lijstje @Wicket

• Moderator
    | 150

@Vink Ik koop idd ook bij Aliexpress, hou wel rekening met 1-2 maanden verzendtijd, maar het is daar wel gratis om te laten bezorgen

• | 140

@Vink zegt in Wickets Wekelijkse 3: Webshops:

Wij bestellen een keer in de week boodschappen bij AH.nl goede service en mijn vader/huishoudster vind ze ook heel vriendelijk aan de deur.

De eerste lijkt een beetje op AliExpress. Dat is ook een winkel waar ze heel goedkope spullen hebben.

Leuk lijstje @Wicket

Het verschil is dat AliExpress een verzameling is van allemaal verschillende verkopers en Banggood een winkel op zich is met een eigen magazijn etc.

Andere alternatieven voor Banggood zijn bijv. DealExtreme, Light in the Box, Mini in the Box, DinoDirect, EverBuying

• Moderator
    | 150

Pas met die chineese webshops trouwens ook op, als je boven de 23 euro ofzo zit heb je kans dat je eruit gepakt word en douane kosten moet betalen. (bij mij gebeurt dit 1/20 x)

• | 140

@heey321 zegt in Wickets Wekelijkse 3: Webshops:

Pas met die chineese webshops trouwens ook op, als je boven de 23 euro ofzo zit heb je kans dat je eruit gepakt word en douane kosten moet betalen. (bij mij gebeurt dit 1/20 x)

Ik ken het verhaal ja, echter is het mij nog nooit overkomen.
    Voornamelijk omdat er vaak een hele algemene beschrijving wordt gegeven en een “valse” prijs op de verpakking.

Laatst nog een bestelling gehad en dan staat er op de verpakking
    Description: Gift/Gadget
    Price: $4,71

Was een Xiaomi Yi smartbulb van €16 ofzo.

• | 4

Lang geleden al gehoopt dat ah.nl paypal ondersteuning zou bieden, is helaas niet het geval :(.

• | 140

@Buffela zegt in Wickets Wekelijkse 3: Webshops:

Lang geleden al gehoopt dat ah.nl paypal ondersteuning zou bieden, is helaas niet het geval :(.

Het betalen gebeurt aan de deur, niet online. Dus PayPal lijkt me dan sowieso geen optie.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.