[Diamant] Een zoektocht gaat verder...

• Global Moderator
    | 253

Lang geleden was er een smokkelbende actief. Deze beruchte en gevreesde groep was op zoek naar ultieme
    rijkdom en macht. Ze waren in het bezig van 6 prachtige diamanten. Deze diamanten vormen de sleutel naar alles
    wat een mens zich maar kan wensen. Op een nacht werden de bendeleden één voor één opgepakt. Ze werden
    meegenomen, veroordeeld voor hun daden en geëxecuteerd.

1 januari 1987: De steen.
    Archeologen hebben een steen gevonden. Deze steen zat vast in de grond en was niet te
    verplaatsen of te breken. Er waren 7 gaten in de vorm van diamanten op te vinden. De archeologen staan voor een
    raadsel. De cryptische symbolen die in de steen waren gebeiteld zijn niet te lezen. De tijd heeft de groeven doen
    veranderen en zijn onleesbaar geworden.

24 augustus 1991: De uitspraak
    Een beroemde waarzegster uit het midden-oosten heeft een uitspraak gedaan die alle archeologen in de wereld
    bezig hield. “Er zijn 7 diamanten nodig om de deur naar een nieuwe wereld te openen. Maar deze diamanten laten
    zich pas in 2017 zien. Tot die tijd zal men geduldig moeten zijn. De diamanten zullen vragen om een offer, maar ze
    zullen elk offer waard zijn”
    . 2 dagen nadat de waarzegster deze uitspraak heeft gedaan werd ze vermoord.

2012: De Maya’s en het einde van de wereld.
    De kalender van de Maya’s gaat maar tot 2012. Volgens verschillende berichten betekend dit het einde van de wereld.
    Totdat de Amerikaanse archeoloog Howard Binford een artikel las over de steen met de diamant-groeven. Ook
    herinnerde hij zich de woorden van de beroemde waarzegster. Hij stapte naar de media met zijn verhaal en er was weer
    volop aandacht voor de steen en ditmaal ook voor de diamanten. Waar zouden de diamanten zijn en waar zouden ze
    opduiken en heeft het een verband met de Maya kalender?

21 december 2016: Het plotseling overlijden van Howard Binford
    In de laatste dagen van 2016 werd bekend dat de archeoloog Howard Binford op 81 jarige leeftijd is overleden. Hij is in
    zijn slaap overleden. Op 23 december had hij op zijn weblog een artikel geschreven over de steen en de diamanten.

“De hele wereld wacht vol spanning wat er gaat gebeuren in 2017 en waar de diamanten zouden opduiken. Het vinden
    van de diamanten is pas het begin, ze plaatsen op de steen zal het ultieme doel worden. Wat er gaat gebeuren als de
    diamanten op hun plaats liggen weet ik niet en zal ik ook nooit te weten komen. Ik vrees dat ik 2017 niet zal halen met
    mijn gezondheid. Ik heb alles met jullie gedeeld wat ik weet, het is aan jullie om te laten zien wat jullie kunnen en hoe
    ver jullie bereid zijn om de diamanten in jullie bezit te krijgen.”

1 januari 2017: Een groene diamant
    Vandaag rond 15:19 is er een groene diamant gevonden. Dit kan de eerste van de in totaal
    7 diamanten zijn die de steen zal kunnen openen. We weten inmiddels dat een offer nodig is om de diamant in bezit
    te krijgen. Hoe veel punten gaan jullie inzetten om de diamanten tot jullie bezit te maken?

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.