Progressie Pokémon Light Platinum

• | 4

Zojuist begonnen aan de league, ik vermoed dat de levels rond de 50/60 gaan liggen, ik hoop met Jynx, Kadabra + Solrock genoeg te hebben!
    YpNdgrM.png

• | 4

Vermoeden waren fout…ik ga nog even trainen xP

• Global Moderator
    | 251

@Buffela das echt ruk, is altijd zo :p

• | 4

@KEEN Het zure is dat de ‘wilde’ trainer battles rond de lvl 45/50 waren, de grotere bazen rond de 50/60/65, dus ik had verwacht dat ik een daarvan op het einde wel level 65 zou krijgen o.i.d., maar daarvoor rond de 50/60 gehoopt, helaas, het begint met een pokémon waar ik zwak tegen ben, die level 65 is…dussssssss ik train nog even door :P.

• | 4

Herkansing gedaan, de laatste van de elite 4 heeft pokémon die over lvl 70 gaan…dusss we blijven even bezig.
    Overigens komt er na de elite 4 nog de ‘kampioen’, die ik moet verslaan, hier gaat dus wat tijd in zitten.

• Tegen 2 tegenstanders zo ver ben ik zwak wat het lastiger maakt.

• Moderator
    | 156

@Buffela zegt in Progressie Pokémon Light Platinum:

Tegen 2 tegenstanders zo ver ben ik zwak wat het lastiger maakt.

Welke Pokémon hebben ze?

• | 4

@Just 1e had metaal als basis (hele hoge defense).
    2e was water, die had ik er zo af geveegd met 1 pokémon (Kadabra in het begin hele tijd calm mind dan met 1 attack alle pokémon uitschakelen).
    3e was dark, daar ben ik absoluut zwak tegen.
    4e was grond, ook een hele hoge defense.

• | 4

Uiteindelijk de league verslagen, klein minpuntje dat de ‘Hall of fame’ niet werkte, dit was een van de punten die ik het leukste aan de league vond, echter zit ik nu op een ander eiland, met ook een league, ik hoop dat die het daar wel doet.
    UITwI3u.png

Zou ook niet te lang moeten duren, want de league sloot af op lvl 77 tegenstander…en het eiland dan begint het level rond de 40/50…dus ja daar wals ik nu (nog) over heen.
    ZWP3jyl.png

• | 4

Bijna bij de tweede poging tot hall of fame…eerst 3 rivalen verslaan.
    Il4K8yS.png

• | 4

Zojuist een ‘beetje’ door de league heen gewalst (mijn Kadabra is level 93)… maar ook hier werkte de hall of fame niet, ik ga kijken of ik dit nog terug kan vinden. Als dit zo is dan ga ik Nidoqueen levelen en mijn eigen gewenste pokémon team maken (niet alleen physics nu xD), en zo een nieuwe hall of fame maken…als het NIET mogelijk is, dan ga ik dit aanpakken in mijn volgende rom.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.