[Fotomanipulatie] Life

• Global Moderator

wg8cgcd.jpg

Omdat ik nu verkansie heb besloot ik Photoshop weer eens aan te slingeren… heeft me tyfusveel tijd geweest, maar voor iemand die niet veel meer photoshopt vind ik 'm toch aardig gelukt. :)

Als iemand nog tips of kritiek heeft hoor ik dat graag, ben er namelijk niet helemaal tevreden over.
    Als iemand er een tutorial van wilt zien dan hoor ik dat ook graag!

groentjes
    bloemie

P.s.
    Als je wilt weten hoe ik dit gemaakt heb…
    Ik heb eerst een toffe stock uitgekozen en die in die driehoek gezet. Daarna heb ik aan de rechterkant splatter brushes en waterverf brushes gebruikt, met een masker van haar haar. Hier bovenop heb ik verf stocks gebruikt.

Onderaan heb ik ook een masker gemaakt van zeshoeken en haar lichaam, zodat dit in elkaar overvloeit. Daar achter zitten nog een paar watercolor brushes om het wat vloeiender te maken.

Nog wat driehoekjes her en der, in grijs en kleur, daarna heb ik er een paar kleurlagen op gezet, om het wat meer een geheel te maken. Als allerlaatste heb ik er een vignet omheen gemaakt en de tekst. Life.

• Ik heb photoshop al een paar maanden niet meer gebruikt. Maar dit kan ik niet namaken, erg mooi gemaakt. Hoe heb je dat gedaan?

• Global Moderator

@Vink zegt in [Fotomanipulatie] Life:

Ik heb photoshop al een paar maanden niet meer gebruikt. Maar dit kan ik niet namaken, erg mooi gemaakt. Hoe heb je dat gedaan?

Tuurlijk wel. Ik zal het gelijk in de OP zetten, dan is het voor iedereen gelijk duidelijk xD

• Mooie kleuren, ziet er goed uit! :)

• Moderator

Hier moet je mee doorgaan. Ziet er erg goed uit.

• Global Moderator

@Muismat zegt in [Fotomanipulatie] Life:

Mooie kleuren, ziet er goed uit! :)

Dankjewel!

@Superman zegt in [Fotomanipulatie] Life:

Hier moet je mee doorgaan. Ziet er erg goed uit.

Jij ook bedankt. :) Ik vind persoonlijk eens in de paar maanden een dingetje goed zat. De tijden dat ik elke dag iets maakte zijn voorbij. :p

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.