Age of Empires 3

• | 4

Hoojoooo hojoooo

• Global Moderator
    | 490

@Davey zegt in Age of Empires 3:

@bloemie 1 en 2 toch??

in 2 doet ie het niet meer :(

• | 13

@bloemie wolo no no!

• | 4

@Eximius zegt in Age of Empires 3:

Ik kom nog regelmatig terug bij Aoe3, heerlijk spel :) misschien moeten we binnenkort eens spelen.

Ik heb zelf nog nooit met de proto.xml zitten klungelen maar het is best een goed idee om iig de popcap te verhogen. (niet teveel ivm lag)

De lag is afhankelijk van hoeveel mensen er spelen (en wat ze doen uiteraard), ik heb de cap op 200 staan, die is harder aan te passen, echter heb ik de kosten per unit dusdanig veranderd dat je die 200 haast niet op een normale manier zult bereiken ;P.

Ik heb heel veel aanpassingen gedaan, ik probeer nu een beetje balans er in te zoeken voordat ik AOE3 uiteindelijk upgrade naar iets compleet nieuws.

• | 132

Age of Empires® III: Complete Collection is op dit moment in de aanbieding bij de Steam Wintersale.

http://store.steampowered.com/app/105450/

• | 4

Age of Empires® III: Complete Collection is op dit moment in de aanbieding bij de Steam Wintersale.

http://store.steampowered.com/app/105450/

Ik heb het zowel als op cd, als op steam, als illegaal :P.
    Als je uiteindelijk met iedereen wilt spelen dan moet je allemaal dezelfde versie hebben etc. (Gameranger als lan tool)

• | 132

@Buffela Ik ken het probleem van version mismatch ja xD Aoe3 is ook drama als je met 2 mensen op hetzelfde netwerk online gaat spelen. Is er altijd 1 die niet kan joinen omdat aoe voor beide connecties dezelfde port wilt gebruiken. Moet je dan weer aanpassen in de User.cfg, en daarna port forwarden.

Maar gekloot met illegale versies etc doe ik niet meer aan, als mensen met me willen spelen kopen ze hem maar op steam xD

• | 4

@Buffela Ik ken het probleem van version mismatch ja xD Aoe3 is ook drama als je met 2 mensen op hetzelfde netwerk online gaat spelen. Is er altijd 1 die niet kan joinen omdat aoe voor beide connecties dezelfde port wilt gebruiken. Moet je dan weer aanpassen in de User.cfg, en daarna port forwarden.

Maar gekloot met illegale versies etc doe ik niet meer aan, als mensen met me willen spelen kopen ze hem maar op steam xD

Wat was je issue dan met illegale versies?
    Deze die ik nu heb werkt prima.

• | 132

@Buffela zegt in Age of Empires 3:

Wat was je issue dan met illegale versies?
    Deze die ik nu heb werkt prima.

Oh niet specifiek voor aoe maar games in het algemeen. Maar ik ga me wel voorstellen dat, cd-rom + pirate + steam versie problemen kan geven.

• Global Moderator
    | 490

@KEEN
    Age of Empires.
    Ken je dit echt niet? :P

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.