Gourmetten met de kerstdagen

• | 23

Heb afgesproken met vrienden en aanhang om te gourmetten bij een restaurant. Maar ik heb vorige week mijn voet gebroken en ik kan niet lang staan of zitten. Ik twijfel of ik moet gaan, want het kost 65 euro p.p. dit is inclusief drinken. Maar ik denk dat ik de avond niet vol kan maken en dat ik na 45 minuten/60 minuten maximaal het voor gezien hou.

Is het dan de moeite waard om te gaan, of doe ik er verstandig aan thuis te blijven. Want ik vind het veel geld voor een uurtje smullen. Aan de andere kant zit ik anders alleen op kerstavond en dat wil ik vermijden.

• Global Moderator
    | 245

Is lastig man, ik zou gaan. Paar ibuprofen en paracetamol tikken en proberen uit te houden tot een uurtje of 10. Dan richting huis gaan en daar rustig aan doen, eventueel kun je vragen of een van je maten je naar huis brengt en of ze daar nog ff eentje met je willen drinken zodat je nog een beetje een leuke avond hebt.

Beterschap met je voet btw

• Global Moderator
    | 480

@Superman zegt in Gourmetten met de kerstdagen:

Heb afgesproken met vrienden en aanhang om te gourmetten bij een restaurant. Maar ik heb vorige week mijn voet gebroken en ik kan niet lang staan of zitten. Ik twijfel of ik moet gaan, want het kost 65 euro p.p. dit is inclusief drinken. Maar ik denk dat ik de avond niet vol kan maken en dat ik na 45 minuten/60 minuten maximaal het voor gezien hou.

Is het dan de moeite waard om te gaan, of doe ik er verstandig aan thuis te blijven. Want ik vind het veel geld voor een uurtje smullen. Aan de andere kant zit ik anders alleen op kerstavond en dat wil ik vermijden.

Is het een probleem dat je je voet hoog moet houden? want anders zou je eventueel met het restaurant contact op kunnen nemen of je een extra stoel mag voor je voet :)

klinkt een beetje raar, maar zullen ze vast wel doen.

Verder zit je met een behoorlijk dilemma ja. Maar ik persoonlijk zou geen 65 euro betalen als ik al van te voren weet dat ik het een uur max ga volhouden.
    Dan maar met een pizza en een film op de bank :)

• Moderator
    | 129

rolstoel fixen bij de gemeente? Kan vaak gratisch

• Global Moderator
    | 1498

Wat is het probleem? Dat je met je voet omhoog moet zitten of iets anders?

• | 23

@bloemie zegt in Gourmetten met de kerstdagen:

1. Dat ik me schaam omdat ik nu gehandicapt ben.
    2. Dat ik constant pijn heb als ik loop.
    3. Dat ik nu niet zo gezellig ben.

• Global Moderator
    | 1498

@Superman zegt in Gourmetten met de kerstdagen:

@bloemie zegt in Gourmetten met de kerstdagen:

1. Dat ik me schaam omdat ik nu gehandicapt ben.
    2. Dat ik constant pijn heb als ik loop.
    3. Dat ik nu niet zo gezellig ben.
    1. /care
      Moet je echt echt echt schijt aan hebben joh, jij kan er niks aan doen en zij kunnen er ook niks aan doen. Als ze een beetje respect voor je hebben doen ze er niet moeilijk over. Anders zijn het geen echte vrienden.
    2. En als je zit? Kun je niet ergens krukken regelen?
    3. Geeft toch niks? :) Iedereen heeft ff mindere periodes. Misschien weten zij je wel op te vrolijken.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.