De maximale bezorgtijd

• Heb om 18:03 een bestelling geplaatst via thuisbezorgd. De verwachte bezorgtijd was 60 minuten. De bezorger was om precies 20:20 aan de deur. Ik heb de bestelling niet aangenomen omdat ik inmiddels al bij een andere pizzaria een bestelling heb gedaan. De bezorger nam de bestelling weer mee en hij zou het doorgeven.

Ik vind dat een bestelling op een zondag maximaal 90 minuten mag duren. Anders moet het duidelijk gemaakt worden dat je langer dan anderhalf uur moet wachten. Ik heb om 20:00 bij een andere pizzaria besteld en ik hoop dat die wel optijd komen. De bezorgtijd daar was 45 minuten. Dus ik hoop dat ik voer 10 minuten eindelijk kan eten.

Wat vinden jullie de maximale bezorgtijd?
    Wat vinden jullie ervan dat ik mijn bestelling aan de deur niet heb aangenomen omdat ze zo verschrikkelijk laat waren? (ruim 82 minuten later dan de 60 minuten die op de site staan aangegeven bij de bezorgtijd).

• Global Moderator

Voor een zondag vind ik dat je er wel 15 a 20 minuten bij de bezorgtijd mag optellen. Maar ik vind dat het zeker nooit langer mag duren dan 90 minuten.

Gelukkig is de bestelling hier meestal tussen de 30 en 45 minuten in huis.
    Heb 1x gehad dat een reuze bestelling (5/6 man) langer duurde dan 45 minuten. Maar we hadden 5 pizza’s 2 kapsalons en nog wat broodjes besteld, maar alsnog voor de bulk aan shit die we bestelde was het snel.

• Ik vind 2 uur en 20 minuten veel te lang. Als het bij mij zo lang duurt dan bel ik op en vraag ik hoe lang het nog duurt. Als de bezorger op dat moment nog niet onderweg is annuleer ik de bestelling. Het boeit me dan niet als de bestelling op dat moment in de oven zit of wat dan ook, ik annuleer hem dan.

Bestelling weigeren aan de deur na ruim 2 uur gewacht te hebben zou ik ook doen. Je hoort vaak dat het eten dan slap is of zweterig. Teruggeven en nooit meer bestellen. Pizzaria’s en shoarmatenten schieten als paddestoelen uit de grond dus er is keuze en concurentie zat.

• Ik bestel altijd bij Domino’s die garanderen dat je binnen 30 minuten je pizza in huis hebt. Als ze dat niet halen krijg je je pizza gratis.

• @King Mijn complimenten, ik vind dat je goed in je recht hebt gestaan, dit kan niet makkelijk zijn.
    Het bedrijf adverteert met een bepaalde tijd, dit trekt klanten, als hun afspraken niet na komen kan dat verlies betekenen.

En een verschil tussen 60 minuten en 137 minuten is wel een goed getal om daar een punt van te maken.

• Teamleider

@C. zegt in De maximale bezorgtijd:

Ik bestel altijd bij Domino’s die garanderen dat je binnen 30 minuten je pizza in huis hebt. Als ze dat niet halen krijg je je pizza gratis.

Dat zouden meer foodketens moeten doen. Komt het eten later dan 60 minuten dan is het gratis.

• Global Moderator

Ik bestel nooit iets aangezien ik alleen ff de trap op en af hoef te gaan voor de Turk, maar ik zou het ook gewoon weigeren

• Maximale bezorgtijd 45 minuten tot een uur. Voor een zon- of feestdag mag het iets langer duren maar als het langer dan een uur duurt dan mogen ze in prijs zakken of weer meenemen.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.