Photoshop-verzoek topic

• Dus, zeg 't maar, ik ben geen wonderboy, maar ik kan wel wat leuke dingen.
    Wees specifiek, of wees tevreden met wat je krijgt :P

• Zou je de voorkant willen maken voor mijn opdracht over de ecocapsules?

02.jpg

Kun je de wolken weghalen en het gebied wat zonniger maken?
    Ergens bovenaan het woord ‘Ecocapsules’ plaatsen met een leuk lettertype wat erbij past.

Ergens ‘verslag gemaakt door Christine De Wit’.
    Je mag er ook bij zetten dat de cover gemaakt is door jouw.

De afmetingen moeten zijn volgens het A4 formaat 210 bij 297 mm. (2480 x 3508 pixels).

• @C. zegt in Photoshop-verzoek topic:

Zou je de voorkant willen maken voor mijn opdracht over de ecocapsules?

02.jpg

Kun je de wolken weghalen en het gebied wat zonniger maken?
    Ergens bovenaan het woord ‘Ecocapsules’ plaatsen met een leuk lettertype wat erbij past.

Ergens ‘verslag gemaakt door Christine De Wit’.
    Je mag er ook bij zetten dat de cover gemaakt is door jouw.

De afmetingen moeten zijn volgens het A4 formaat 210 bij 297 mm. (2480 x 3508 pixels).

Is dit voor een presentatie of een word document?

• @Buffela zegt in Photoshop-verzoek topic:

Het is een presentatie van anderhalf uur. Maar mijn klasgenoten krijgen een print in A4 formaat van wat ze kunnen verwachten in de presentatie.

@Buffela zegt in Photoshop-verzoek topic:

Het is een presentatie van anderhalf uur. Maar mijn klasgenoten krijgen een print in A4 formaat van wat ze kunnen verwachten in de presentatie.

Maar waar wordt het plaatje voor gebruikt, het is goed voor een presentatie, maar om dat uit te printen puur om het op een a4 door te geven is zonde en wellicht te druk voor dat doel.

• @Buffela Het moet aanspreken. Ik moet het product zo omschrijven zodat het aantrekkelijk is voor de mensen die op dat moment in de ruimte zitten. De voorkant mag er juist geen saaie of zakelijke uitstraling hebben.

@Buffela Het moet aanspreken. Ik moet het product zo omschrijven zodat het aantrekkelijk is voor de mensen die op dat moment in de ruimte zitten. De voorkant mag er juist geen saaie of zakelijke uitstraling hebben.

Ja maar is het voor een presentatie of voor het document :P.
    Voor het document zou ik persoonlijk voor een andere stijl gaan (en dat hoeft uiteraard niet saai en zakelijk te zijn).

Plaatje zoals boven is ideaal voor op een dia.

• @Buffela De presentatie is hetzelfde als het document. Het gaat om de cover.

• E0Np9zm.jpg

Dit als basis voldoende? (Nog zonder tekst)

• @Buffela Dat is goed, maar hij moet staand A4 formaat zijn en niet liggend.

• Niet gelezen, maar dat werk ik straks dan wel bij.
    Ik adviseer om het plaatje dan sowieso in te knippen, omdat het anders met de verhoudingen fuckt.

• A4 formaat, welke heb je liever.
    ck231ag.jpg

0oCATwk.png

• Bovenste

• Ik hoop dat je het iets vind.
    1pVBoMu.jpg

• Deze zonder schaduw achter de wolken (tekst), persoonlijk vind ik die beter passen.
    cg7cuBW.jpg

• @Buffela Kan de tekst ‘verslag door Christine De Wit’ iets naar beneden?

• Hoeveel is iets? En wil je met of zonder schaduw liever?
    s7Q61nY.jpg

• Zo is die goed :) Wil je jouw naam er niet op hebben staan?

• Nee hoor, ik denk sowieso niet dat iemand bij jou op school zoiets boeit :).

Overigens is het ook geen project waarvan ik nu daadwerkelijk wil claimen dat het ‘mijn’ werk is als hoogtepunt van andere projecten die ik heb gemaakt, dus komt goed.

Ik werk liever aan achtergronden e.d. (daar zou ik bijvoorbeeld heel stiekem ergens mijn naam kunnen verstoppen omdat het door meerdere gebruikt kan worden…maar zelfs dan doe ik zoiets amper)
    Schoolprojecten heb ik niet echt leuke herinneringen aan om het kort te houden :P.

• Moderator

@Buffela zou je een avatar voor mij kunnen maken in dezelfde tekenstijl als jouw avatar maar dan met Superman. Kun je hem zo maken dat zijn gezicht en de S zichtbaar is op de avatar.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.