Eten wat je niet op krijgt meenemen

• Teamleider

Gisteravond ben ik met vriendinnen uit eten gegaan. Achter ons tafeltje zat een gezin met 3 kinderen. De kinderen aten pizza maar kregen het niet op. Er waren 5 stukken pizza over. Ze vroegen aan het personeel of die de stukken pizza in konden pakken zodat ze deze mee naar huis konden nemen.

Een vriendin aan onze tafel vond het niet normaal dat je aan het personeel vraagt om eten wat je niet op krijgt mee te nemen. Ik zei dat ik het wel normaal vind omdat ze het anders weggooien.

Wat vinden jullie ervan als mensen eten meenemen wat ze niet kunnen opeten?
    Heb je zelf ooit iets meegenomen wat je niet op kreeg in een restaurant?

• @Eend zegt in Eten wat je niet op krijgt meenemen:

Wat vinden jullie ervan als mensen eten meenemen wat ze niet kunnen opeten?
    Heb je zelf ooit iets meegenomen wat je niet op kreeg in een restaurant?

1. Super normaal, is voor betaald toch, daarbij vind ik het ook super dat ze het de kinderen niet forceren om op te eten (wat sommige zouden doen), scheelt troep voor het personeel, tegelijk een compliment voor het restaurant o.i.d. dat het eten lekker genoeg was om mee te nemen, etc. etc.

2. Dat probleem heb ik sowieso niet, enige keer dat ik te ver ben gegaan is in een lopend buffet restaurant, lag er een portie die ik niet meer op kan (zonder er misselijk van te worden), echter per portie die overbleef moest je extra betalen, no fucking way dus.
      Ik heb het opgegeten, en in de bosjes naast het restaurant er weer uit gekotst bij de tandarts.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.